  • 331. Data: 2015-02-20 16:06:15
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 20 lutego 2015 15:41:52 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
    jeszcze dla kogoś takiego gorzej jak wysyła na śmierć młodych ludzi jak wie że wygrać
    nie może.

    > To najprawdopodobniej perfidna gra. Dla Poroszenki najwazniejsze jest
    > wykrwawić te "ochotnicze bataliony" aby z kolei jemu nie zrobiły w
    > Kijowie Majdanu.Przypuszczalnie nie jest to nawet jego pomysł a jego
    > zachodnich mocodawców. Przecież Majdan jest pewny gdy zacznie im
    > otwarcie oddawać Ukrainę w lenno. A przecież Bruksela i Waszyngton nie
    > mogą sobie pozwolić aby nastała za sprawą nieposłusznej Ukrainy, w
    > Europie (i świecie) moda na wypowiadanie posłuszeństwa przez wasali.

    A może sytuacja na Ukrainie jest związana z sytuacja w innej stronie Świata? islamscy
    terroryści, państwo islamskie itp potrzebują broni. Roska ma bliżej żeby im broń
    sprzedać i jeszcze na tym zarobi. Amerykanów odebranie Arabom broni sporo kosztuje. I
    się przywódcy zwyczajnie o to pochlali. Jeden zakazał kacapowi sprzedawać a drugi
    stwierdził że asfalt to na jezdni ma leżeć. I się zaczęło, Majdan, Krym, tania ropa,
    sankcje itd. Jeśli tak by było to amerykańskie firmy produkujące broń są strasznie w
    plecy. Jak znam życie Ameryka bardzo chętnie by sprzedała własną broń Arabom,
    Oczywiście w cenę wliczona by była stosowna opłata recyklingowa.

  • 332. Data: 2015-02-20 16:32:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    Jedno proste pytanie. W Mińsku nie było przedstawicieli Donieckiej i
    Ługańskiej Repulik Ludowych. Za to Był prezydanet Poroszenko.
    Dlaczego putin podpisywał porozumienie skoro nie ma tam jego wojsk a
    Rosja ie wspiera i nie ma wpływu na separatystów?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 333. Data: 2015-02-20 17:22:32
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 20 lutego 2015 16:33:03 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Kto powiedział że nie wspiera? Znasz treść porozumienia bo ja nie znam. W czasie
    powstań śląskich Polska wspierała powstańców?

  • 334. Data: 2015-02-20 18:13:30
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 16:32 masti <g...@t...hell> pisze:

> [...]
    > Dlaczego putin podpisywał porozumienie skoro nie ma tam jego wojsk a
    > Rosja ie wspiera i nie ma wpływu na separatystów?

    Z choinki się urwałeś? - Rosja oficjalnie wspiera i ma ogromy wpływ na
    separatystów bo to w większości Rosjanie.
    Głowna linia "obrony" przedstawiana przez Putina przed światem zachodnim
    opiera się na tym, że on nie może dopuścić do holokaustu Rosjan
    mieszkających na Ukrainie.

    Tym Twoim pytaniem udowodniłeś, że jesteś typowym lemingiem z wypranym
    mózgiem i zupełnie nie masz pojęcia co się w Twoim otoczeniu dzieje.

    TG

  • 335. Data: 2015-02-20 18:49:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

    > Prawdy i faktów nie może widzieć tylko ktoś otumaniony, zaślepiony mocno
    > ubogi na umyśle człowiek, bądź płatny agitator.

    To jest autorefleksja?

  • 336. Data: 2015-02-20 18:49:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Kto powiedział że nie wspiera?

    Putin...?

  • 337. Data: 2015-02-20 18:49:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Jeśli prezydent, premier i parlament Ukrainy to sami demokraci to
    > niech zarządzą na wschodniej Ukrainie referendum czy chcą tam
    > autonomii. Bez zabijania bez niszczenia. Kartki papiery wystarczą.
    > Oczywiście nie dopuszczą do tego bo wschodnia Ukraina to ostatnie
    > miejsce gdzie zostało coś do przejęcia, ukradzenia.

    Wszystko fajnie, takie referendum trzeba było organizowac w czasie pokoju a
    nie jak się wojna zaczeła...

  • 338. Data: 2015-02-20 18:50:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Z choinki się urwałeś? - Rosja oficjalnie wspiera i ma ogromy wpływ na
    > separatystów bo to w większości Rosjanie.

    tow. Trybun twierdzi, że nie

    > Tym Twoim pytaniem udowodniłeś, że jesteś typowym lemingiem z wypranym
    > mózgiem i zupełnie nie masz pojęcia co się w Twoim otoczeniu dzieje.

    Tą swoją odpowiedzią udowodniłeś, że nie czytasz przed odpowiadaniem

  • 339. Data: 2015-02-20 18:50:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Kto powiedział że nie wspiera?

    Trybun

    >Znasz treść porozumienia bo ja nie znam.

    a czy ja cokolwiek piszę o treści?

    > W czasie powstań śląskich
    >Polska wspierała powstańców?

    a były rozmowy w Mińsku?

  • 340. Data: 2015-02-20 19:12:13
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 20 lutego 2015 18:51:40 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Nie znasz treści a wiesz że Putin coś podpisał. Może to lista obecności była?