  • 321. Data: 2015-02-19 22:46:35
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Jesteś głupszy od xlki.

    "Psze Pani! Zosia pchła!"

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 322. Data: 2015-02-20 04:59:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > W Polsce nie istnieje putinowska propaganda. Dbają o to niezależni
    > dziennikarze. Wszystko co powie Putin jest od razu przekręcone a on
    > ośmieszony. Jakoś nikt się nie ośmielił skomentować bełkotu Poroszenki
    > że wycofali się bo wygrali i że ogólnie nie oddadzą nawet guzika. tacy
    > są mocni a będą jeszcze mocniejsi jak im zachód da śmiercionośną broń.
    > Potem rozdawał medale i wyglądało to tak jak na jednym z archiwalnych
    > filmów Hitler wysyłał dzieci na radzieckie czołgi.

    Ty z boukunem macie ten sam rodzaj "widze co chce"?
    Nic innego w TV od wczoraj nie widze, tylko przekazywanie informacji o
    rozdzwieku miedzy tym co mowi Poroszenko o planowym wycofaniu a tym co
    mowią zołnierze, ze spierdzielali przed traktorzystami az się kurzyło.

    Akurat Poroszenke rozumiem - chciał zachować twarz, moze godnosc zołnierzy.
    Nijak takie małe politykowanie ma się do goscia ktory z jednej strony
    podpisuje umowe przewidujaca rozejm a z drugiej strony twierdzi ze jego
    wojsk tam nie ma z a armia Ukrainską walcza rolicy...

  • 323. Data: 2015-02-20 14:20:05
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-19 o 17:18, Czesław Wiśniak pisze:

    > Poczujesz sie znacznie lepiej i nam tez ulzysz jesli przestaniesz
    > powielac gowno putina, uwierz mi.

    Tylko tak się składa że ja wcale nie znam wypowiedzi Putina. Nie
    uświadczy czegoś takiego jak autoryzowana wypowiedź Putina czy
    oficjalnych czynników z Rosji w naszych mediach. Goebbelsostwo pełnym
    ryjem..

  • 324. Data: 2015-02-20 14:21:34
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-19 o 19:50, masti pisze:

    > ty nie zgłaszasz wątpliwości. ty powielasz to c przekazuje propaganda
    > Putina. Ale możęsz dalej wierzyć w swoją misję zbawiania świata
    > Żebyś się tylko kiedyś nie zdziwił jak obudzisz się przy ręcznym wyrębie
    > tajgi

    Misja zbawiania świata to za dużo powiedziane, ot tylko taka zwykła
    ludzka przyzwoitość, która nie pozwala przyłączać się ślepo do stada
    wilków atakujących swoja ofiarę, a także stanąć w obronie atakowanego.

  • 325. Data: 2015-02-20 14:21:55
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-19 o 17:15, Czesław Wiśniak pisze:

    > No bardzo sie ciesze, tylko z tej prawdy i faktow tak debilne wnioski
    > to moze wyciagac tylko ruski troll. :)

    Prawdy i faktów nie może widzieć tylko ktoś otumaniony, zaślepiony mocno
    ubogi na umyśle człowiek, bądź płatny agitator.

  • 326. Data: 2015-02-20 14:22:46
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-19 o 19:48, masti pisze:

    > to były karabiny armii rosyjskiej i separatystów.

    Nie rozumiesz wątpliwości? Podobno 80 do 90% populacji Krymu to
    Rosjanie, i oni sami w siebie mieli wycelowane te karabiny w czasie
    referendum?
    A w ogóle skad ta wiedza o karabinach przykładanych do głów, przecież
    nie było tam żadnych obserwatorów z zewnątrz.. Może jakaś zainteresowany
    oszczercza bał się oficjalnie obserwować to referendum, bo to jakaś tam
    odpowiedzialność, no i trzeba by mieć dowody, a za to woli w
    zamaskowaniu rozsiewać plotki. w które to niejaki masti z pms nie tylko
    wierzy bez zastrzeżeń ale nawet je powiela?

    > nie pij tyle to możę zaczniesz rozumieć na co odpowiadasz

    W twoim wypadku to już nie chodzi o piwo, ty żyjesz po prostu na co
    dzień w oderwaniu od rzeczywistości bez żadnych dopalaczy, Gówno płynące
    z "polskich" mediów jest dla ciebie takim dopalaczem, jak dla kazia małe
    jasne.

  • 327. Data: 2015-02-20 14:23:04
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-19 o 17:44, Czesław Wiśniak pisze:

    > Hahahaha, tylko spokojnie chlopaku.

    I na wzajem, powagi trochę.

  • 328. Data: 2015-02-20 14:25:22
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > OK. Czyli właśnie napisałeś, że rosyjska telewizja kłamie.

    Owszem, jak każda inna. Jednak gdy chodzi o jakiś niejasny konkret to
    warto tam zajrzeć aby zobaczyć autoryzowaną wypowiedź w tym temacie. Ja
    naprawdę nie potrzebuję aby mi wypowiedź Putina interpretował jakiś
    rodzimy propagandzista, albo co jest obecnie normą - cale stado
    wzajemnie przytakujących sobie agitatorów.

    Jeszcze jedno, kłamstwo to jedno, a urabianie widza do konsystencji
    bezmyslnego warzywa to drugie. A także tym sianiem nienawiści przez
    krajowe powinien zainteresować się ktoś z organów ścigania, bo to jest
    niezgodne z żadnymi normami. Słyszałeś chyba że niedawno jakiś biedak
    zdewastował na cmentarzu kilkanaście grobów czerwonoarmistów. No i to
    nim sią zainteresował prokurator, nim a nie tymi goebbelsami którzy go
    do tego podburzyli.

  • 329. Data: 2015-02-20 14:27:45
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 20 lutego 2015 04:59:22 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    > podpisuje umowe przewidujaca rozejm a z drugiej strony twierdzi ze jego
    > wojsk tam nie ma z a armia Ukrainską walcza rolicy...

    On nie ma twarzy. Każdy kto dochodzi do władzy na trupach nie ma twarzy. A jeszcze
    dla kogoś takiego gorzej jak wysyła na śmierć młodych ludzi jak wie że wygrać nie
    może. Zielone ludziki na Krymie pozwalały zachować twarz żołnierzom ukraińskim.
    Pozwolili im stawiać pozorowany opór zanim się poddali. Teraz w telewizji pokazują
    separatystów. To są rolnicy, górnicy, sprzedawcy i hydraulicy. Zbiórka oddziału w tej
    chwili jest. Najmłodszy ma na oko z 20 lat najstarszy z 50. Stoją w jednym szeregu.
    Najstarszy nie wygląda na generała. To pospolite ruszenie. Dziennikarka, polska na
    dodatek, mówi ze ludzie w Doniecku twierdzą że nie uznają nowej władzy. To że
    wschodnia Ukraina uzyska autonomię według mnie jest pewne. Rosja robi wszystko żeby
    ludzie którzy jej bronią przed bandą która dorwała się do władzy wygrali. Wczoraj
    pokazywali jak separatyści deptali ukraińską flagę. Oni mieli buty sztuki nówki nie
    śmigane. Mają czyste mundury i nowe karabiny. Popieram separatystów i Rosję że im
    pomaga. Jeśli prezydent, premier i parlament Ukrainy to sami demokraci to niech
    zarządzą na wschodniej Ukrainie referendum czy chcą tam autonomii. Bez zabijania bez
    niszczenia. Kartki papiery wystarczą. Oczywiście nie dopuszczą do tego bo wschodnia
    Ukraina to ostatnie miejsce gdzie zostało coś do przejęcia, ukradzenia.

  • 330. Data: 2015-02-20 15:42:34
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-20 o 14:27, k...@g...com pisze:
> [...]
    dla kogoś takiego gorzej jak wysyła na śmierć młodych ludzi jak wie że wygrać nie

    To najprawdopodobniej perfidna gra. Dla Poroszenki najwazniejsze jest
    wykrwawić te "ochotnicze bataliony" aby z kolei jemu nie zrobiły w
    Kijowie Majdanu.Przypuszczalnie nie jest to nawet jego pomysł a jego
    zachodnich mocodawców. Przecież Majdan jest pewny gdy zacznie im
    otwarcie oddawać Ukrainę w lenno. A przecież Bruksela i Waszyngton nie
    mogą sobie pozwolić aby nastała za sprawą nieposłusznej Ukrainy, w
    Europie (i świecie) moda na wypowiadanie posłuszeństwa przez wasali.