  • 231. Data: 2015-02-17 13:56:15
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 13:25:39 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Wystarczy, ze wiadomo jakim ty jestes ruskim trollem
    > Trumny zamkniete. Bedziesz lgal jak twoj guru putin, ze puste. Lepiej
    > zobaczyc zywych:
    >
    > http://www.dailymail.co.uk/wires/ap/article-2737999/
    Families-Russian-troops-Ukraine-want-answers.html
    > https://www.youtube.com/watch?v=Nu6cipq2QRE
    > http://www.rferl.org/content/detention-bogatenkova-s
    oldiers-mothers-russia-ukraine/26643664.html

    Kto nie jest z tobą jest przeciwko tobie. Tak przy okazji. Co tobie zrobiła Rosja po
    rozpadzie ZSRR. Nie że komuniści zabrali rodzinny majątek na wschodzie składający się
    z chałupy krytej snopkami. Ale co Putin zrobił Tobie. Czy coś ukradł, zabił ci ojca.

  • 232. Data: 2015-02-17 14:22:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 12:37:48 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Niby tak. Z drugiej strony ... Ukraina to niby wielkie panstwo, z
    > silna armia ... czyzby zabraklo chetnych do bicia sie ?

    > Ale o co sie bija / kto im placi ?

    > Do kalasza, armaty czy ciezarowki moze i zbedna.
    > System plot to juz raczej inna bajka - na pewno troche
    > przeszkolonych
    > ludzi bylo, ale czy maja dzis ochote walczyc ?
    >
    >W tej chwili to o życie i wolność się biją. Ale nie wolność
    >wschodniej Ukrainy a o własne indywidualne swoje i najbliższej
    >rodziny życie.

    A to ich "prawdziwi Ukraincy" chca wymordowac ?
    Wczesniej tez chcieli ?

    >Konflikt przeszedł punkt z którego nie ma odwrotu. Poroszenko nie
    >odpuści, jak by miał więcej broni to by zrównał z ziemią tamte
    >tereny.
    >Silna armia, chyba żartujesz. Stopnie generalskie tam się dla szpanu
    >kupowało. Dzisiaj armia bez samolotów czy czołgów nie jest armią.
    >Ukraińcy takiego uzbrojenia nie mają bo tacy jak piękna Julia,
    >Poroszenko czy Janukowycz ukradli państwowe pieniądze.

    No wlasnie - na papierze armia silna.
    http://www.globalfirepower.com/country-military-stre
    ngth-detail.asp?country_id=ukraine

    4 tysiace czolgow, setka samolotow bojowych, wiecej niz my. Artyleria,
    rakiety - niszczyc jest czym.
    Mowisz ze wyprzedali ? Raczej stoi niesprawna.
    Albo sa inne powody nieuzycia ... np nowoczesne rosyjskie PPK
    swietnie sobie radza ze starymi czolgami.
    Albo jednak nie chca niszczyc.

    Na Krymie tez sie armia jakos szybko poddala ... Putin zaplacil
    wiecej, czy zapomnieli starej sowieckiej zasady i nie wysylali
    poborowych na drugi koniec kraju :-)

    J.

  • 233. Data: 2015-02-17 14:24:27
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 13:51:25 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > czyli masz wiarygodną wiedzę o działaniach Putina.
    > To opowiedz
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    zasłyszane na Onecie
    Rozmawia dwóch przyjaciół o polityce na świecie:
    - Co tam nowego?
    - Ukraina prowadzi wojnę z Rosja
    - I jak wygląda sytuacja?
    - Ukraina straciła 2 mln obywateli, półwysep Krym, kilkanaście helikopterów i
    samolotów, kilkaset wozów opancerzonych i czołgów, kilkadziesiąt tysięcy zabitych
    żołnierzy i w perspektywie 2 przemysłowe obwody chcą się odłączyć
    - A jak wygląda sytuacja w Rosji?
    - A Rosja jeszcze nie wkroczyła

  • 234. Data: 2015-02-17 14:37:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > zasłyszane na Onecie

    w sama raz źródło na twoim poziomie

  • 235. Data: 2015-02-17 14:38:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    się z chałupy krytej snopkami. Ale co Putin zrobił Tobie. Czy coś ukradł, zabił ci

    prezydenta nam zabili

  • 236. Data: 2015-02-17 14:39:56
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 14:22:50 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    >
    > Na Krymie tez sie armia jakos szybko poddala ... Putin zaplacil
    > wiecej, czy zapomnieli starej sowieckiej zasady i nie wysylali

    Nie wiem czy chcieli wymordować czy nie chcieli. Jedno jest pewne. Ukraińców w
    okolicy Ukrainy nikt nie lubi. W telewizji prawdę powiedzą jak się pomylą. Był
    program z miasta które odbili Ukraińcy. Rosjanka która tam od zawsze mieszka mówiła
    że Ukraińcy traktują ją teraz jak burą sukę.

  • 237. Data: 2015-02-17 14:42:58
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 14:38:56 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    I jabłek a dzisiaj w tv mówili że i kartofli nie chcą kupować.

  • 238. Data: 2015-02-17 14:44:39
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 14:37:47 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > w sama raz źródło na twoim poziomie
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Twojej ulubionej Gazety Polskiej nie czytuję.

  • 239. Data: 2015-02-17 14:49:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Twojej ulubionej Gazety Polskiej nie czytuję.

    nawet taki szmatławiec dla Ciebie za trudny. nic dziwnego

  • 240. Data: 2015-02-17 14:54:09
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    >Pokaż w podręcznikach do historii, tych z lat siedemdziesiątych XX wieku
    >informacje o Katyniu, zbrodniach Lenina i Stalina, >najeździe na
    >Czechosłowację, obozach koncentracyjnych jakie kazał stworzyć Piłsudski.
    >Chociaż nie.

    W latach 70 w PRL rzadami kierowali Sowieci, wiec trudno, zebys wtedy
    cokolwiek przeczytal o Katyniu.

    >Piłsudskiego zostaw w spokoju bo we współczesnych podręcznikach jest zakaz
    >pisania o tym że obozy koncentracyjne były w >Polsce na długo przez wojną z
    >Niemcami.

    O ktorych "obozach koncentracyjnych "? Ja nie znam zadnych na wzor
    Oswiecimia.