  • 201. Data: 2015-02-16 21:12:03
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 17:27:40 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > porządne KGB?
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Raczej porządny Poroszenko ze swoją bandą. Płaci w Rosji podatki za które Putin daje
    amunicję separatystom. To tak jak by się amerykańscy Żydzi zrzucali na cyklon.

  • 202. Data: 2015-02-16 21:13:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Raczej porządny Poroszenko ze swoją bandą. Płaci w Rosji podatki za które Putin
    daje amunicję separatystom. To tak jak by się amerykańscy Żydzi zrzucali na cyklon.

    no to powinieneś się cieszyć, że wspiera twojego ulubieńca

  • 203. Data: 2015-02-16 22:24:07
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 21:14:23 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Mój ulubieniec bez tego da sobie radę. Lepiej wytłumacz matkom młodych żołnierzy
    ukraińskich że ku chwale wielkiej Ukrainy zginęli od kul za które zapłacił jej
    prezydent.

  • 204. Data: 2015-02-16 22:31:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    ukraińskich że ku chwale wielkiej Ukrainy zginęli od kul za które zapłacił jej

    wytłumacz matkom rosyjskich żołnierzy, że zginęli na wojnie, k?órej nie
    ma, pochowani pod płotem bo armia się nie przyznaje, że tam w ogóle
    pojechali

  • 205. Data: 2015-02-16 22:56:02
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 22:31:53 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Jak Ty wytłumaczysz ukraińskim matkom to ja wytłumaczę rosyjskim.

  • 206. Data: 2015-02-16 23:13:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    prezydent.

    > Jak Ty wytłumaczysz ukraińskim matkom to ja wytłumaczę rosyjskim.

    a co chcesz tłumaczyć skoro armi rosyjskiej podobno tam nie ma?

  • 207. Data: 2015-02-16 23:23:08
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > wytłumacz matkom rosyjskich żołnierzy, że zginęli na wojnie, k?órej nie
    > ma, pochowani pod płotem bo armia się nie przyznaje, że tam w ogóle
    > pojechali

    Skurwysyn psychopata wymyslil sobie wojenke bo nie moze zniesc, ze
    niepodlegly kraj chce isc swoja droga. Zastanawia mnie kiedy zachod sie
    ocknie, jak beda w polowie Ukrainy ?
    Predzej czy pozniej zaplaca za to oczywiscie ruskie szaraki:
    http://swiat.newsweek.pl/rosjanie-z-krymu-rozczarowa
    ni-rosja-sytuacja-na-krymie-newsweek-pl,artykuly,352
    541,1.html
    Ukraina to bedzie kolejne panstwo, ktore palac bedzie nienawiscia do
    sowietow, a jeszcze niedawno zyli jak brat z bratem

  • 208. Data: 2015-02-16 23:27:19
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > a co chcesz tłumaczyć skoro armi rosyjskiej podobno tam nie ma?

    LOL pekne ze smiechu. Wez juz nie rob z niego durnia :)

  • 209. Data: 2015-02-16 23:36:04
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 23:14:23 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    To moja sprawa co chcę tłumaczyć. Najpierw wytłumacz Ty.

  • 210. Data: 2015-02-16 23:38:22
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 23:27:42 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak
    napisał:

    > LOL pekne ze smiechu. Wez juz nie rob z niego durnia :)

    Jak na razie to durnia z siebie robisz. Jak jesteś taki bystrzak to do kupy z mastim
    wytłumaczcie to o co proszę.