  • Data: 2015-02-16 23:23:08
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wytłumacz matkom rosyjskich żołnierzy, że zginęli na wojnie, k?órej nie
    > ma, pochowani pod płotem bo armia się nie przyznaje, że tam w ogóle
    > pojechali

    Skurwysyn psychopata wymyslil sobie wojenke bo nie moze zniesc, ze
    niepodlegly kraj chce isc swoja droga. Zastanawia mnie kiedy zachod sie
    ocknie, jak beda w polowie Ukrainy ?
    Predzej czy pozniej zaplaca za to oczywiscie ruskie szaraki:
    http://swiat.newsweek.pl/rosjanie-z-krymu-rozczarowa
    ni-rosja-sytuacja-na-krymie-newsweek-pl,artykuly,352
    541,1.html
    Ukraina to bedzie kolejne panstwo, ktore palac bedzie nienawiscia do
    sowietow, a jeszcze niedawno zyli jak brat z bratem