  • Data: 2015-02-17 10:54:45
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Od kiedy szkolne podręczniki stanowią rzetelne źródło informacji?

    A co stanowi, twoje brednie ? Napisz do MEN, ze chcesz je poprawic bo jestes
    kompetentny w tym zakresie :)
    Problemem jest to, ze takie ptasie mozdzki i wielu innych gimbusow nie zna
    podstawowej historii wlasnego panstwa, bo byli nieukami w szkole, albo im na
    tym nie zalezalo.

    >Jeśli Poroszenko byłby patriotą to by kazał zniszczyć urządzenia.

    To nie piaskownica chlopaku, nikt mu na to nie pozwoli i nie martw sie ruscy
    juz trzymaja na tym lape. Zniszcza administracyjnie a potem byc moze
    zaanektuja.
    http://www.forbes.pl/rosjanie-zamkneli-fabryke-ukrai
    nskiego-oligarchy,artykuly,173594,1,1.html#
    Moga tez wplywac na proby sprzedarzy badz nie jego biznesow sprytnie to
    rozgrywajac i wykorzytywac politycznie na Ukrainie. Putin to dobra szkola
    KGB. To troche bardziej skomplikowane niz wydaje sie twojej mozgownicy.

    >Jak by Putin kazał napaść na Ukrainę to Rosja by nie napadła bo potrzeba do
    >tego trochę więcej niż decyzja prezydenta Rosji. Ichni >parlament >musiałby
    >to przegłosować. A gdyby przegłosował to już byśmy mieli granicę
    >Polsko-Rosyjską. To że przepierducha trwa >tam tak gługo znaczy >że
    >zaangażowanie Rosji jest bardzo małe.

    ROTFL, az zal z toba dyskutowac jestes tak denny i naiwny. Putin jest
    "carem", dyktatorem i nic od ruskiego parlamentu nie zalezy, oprocz
    zatwierdzenia pierdół na pokaz typu obnizka cen wodki :). W dwie doby
    parlament po pseudoreferendum anektowal Krym bo takie bylo jego zyczenie.
    Putin byl premierem, prezydentem, teraz jest znowu premierem i bedzie (no
    chyba, ze komus uda sie go odstrzelic). Jesli ktos mu sie sprzeciwi,
    zostanie usuniety. Miedwiediew to tylko figurant.
    Putin w Donbasie to tak rozgywa, zeby wygladlo, ze to nie on. Na co poddany
    propagandzie idiota skutecznie daje sie nabrac. Powoli drazy kropelka po
    kropelce. Lamal i lamie wszelkie porozumienia bo to przeciez od niego nic
    nie zalezy. W ten sposob usypia wszystkich dokola. Twoje rozumowanie jest
    tak infantylne, ze lepiej odpusc sobie rozwazania na te tematy i rob co
    potrafisz najlepiej czyli naprawa poloneza.
    Reszty nie mam juz ochoty komentowac bo skutki zadne.