  • Data: 2015-02-16 23:44:40
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 23:23:31 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak
    napisał:

    > Skurwysyn psychopata wymyslil sobie wojenke bo nie moze zniesc, ze
    > niepodlegly kraj chce isc swoja droga. Zastanawia mnie kiedy zachod sie
    > ocknie, jak beda w polowie Ukrainy ?
    > Predzej czy pozniej zaplaca za to oczywiscie ruskie szaraki:
    > http://swiat.newsweek.pl/rosjanie-z-krymu-rozczarowa
    ni-rosja-sytuacja-na-krymie-newsweek-pl,artykuly,352
    541,1.html
    > Ukraina to bedzie kolejne panstwo, ktore palac bedzie nienawiscia do
    > sowietow, a jeszcze niedawno zyli jak brat z bratem

    Jak brat z bratem nie jest wykluczone. Powód prosty. Brata się nie wybiera. Co innego
    przyjaciel. Anglia zgodziła się na referendum w Szkocji chociaż mocno im to było nie
    w kapelusik. Jak Ukraińcy z Krymu i wschodniej Ukrainy chcą sami zadecydować o
    własnym losie to rząd Ukrainy wysyła na nich wojsko. A prezydent Ukrainy płacąc w
    Rosji podatki finansuje złego Putina. Możesz rozwinąć wątek uczciwości tego
    prezydenta czy wolisz udawać ze tego nie ma.