  • 31. Data: 2009-12-20 12:52:51
    Temat: Re: Telewizor LCD 46-52 cale. Co wybrac?
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    news:hgecl2$pbq$1@news.onet.pl...

    > Gdzieś o niej pisałeś?

    Czy Ty jesteś tak mało inteligentny czy udajesz? ;-)

  • 32. Data: 2009-12-20 12:53:54
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Cholernie dużo, 14kW*24*21=7 056 kWh.
    > A podobno taki oszczędny tv. ;-)

    Chyba jednak inteligencja Cię opuściła. ;-)

  • 33. Data: 2009-12-20 14:38:06
    Temat: Odp: Telewizor LCD 46-52 cale. Co wybrac?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba jednak inteligencja Cię opuściła. ;-)

    Po co te mało mądre teksty?
    Naprawdę uważasz, że nie zrozumiałem co napisałeś (a raczej co chciałeś
    napisać)?
    A że popełniłeś błąd w jednostkach, to go wytknąłem żartem.
    Smile na końcu powinien Ci wszystko wyjaśnić.