  • 1. Data: 2009-08-09 19:39:16
    Temat: Telewizor LCD 46-52 cale. Co wybrac?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Moze ktos z Was nie dawno wybieral TV LCD w zakresie 46-52 cale w
    cenie do ok 5500 zl?
    Na jakie modele zwracac uwage?

    Interesuje mnie:
    - Full HD,
    - minimum 3 wejscia HDMI,
    - TV musi na chwile obecna odbierac rowniez sygnal z TV naziemnej
    analogowej (bo tylko tak mam dostep do polsatu) oraz musi miec
    mozliwosc odbioru sygnalu naziemnego cyfrowego ktory bedzie w PL.

    Na co ogolnie zwracac uwage? Janosc, odswiezanie, ilosc Hz? Czy to
    tylko marketingowy belkot?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2009-08-09 21:15:05
    Temat: Re: Telewizor LCD 46-52 cale. Co wybrac?
    Od: lelec <m...@g...com>

    On 9 Sie, 21:39, Rafal M <r...@g...com> wrote:
> [...]
    > mozliwosc odbioru sygnalu naziemnego cyfrowego ktory bedzie w PL.
    >
    > Na co ogolnie zwracac uwage? Janosc, odswiezanie, ilosc Hz? Czy to

    Mój typ:
    Sony KDL 46W5500
    100 HZ, MPEG4, DLNA, kontrast 1:100000, 4HDMI, USB, dość oszczędny,
    najlepszy, jaki mieści się w Twoim budżecie (od 5300).
    Mam i jestem bardzo zadowolony.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 3. Data: 2009-08-10 14:53:13
    Od: "matusm" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...
> [...]
    >

    > Pozdrawiam
    > Rafal
    >

    >Tylko Sony Bravia ,,reszta sie nie liczy

    pozdr.
    matusm

  • 4. Data: 2009-08-10 17:58:02
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    >Tylko Sony Bravia ,,reszta sie nie liczy

    Samsung. Przynajmniej nie przeplacisz za zdewaluowane juz dawno logo i
    nazwe.

    *piotr'ek*

  • 5. Data: 2009-08-10 22:01:15
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    moze lekko nie w temacie ale proponuje plazme.
    dzis u kolegi widzialem LG 50PQ6000 i komentrarz jest taki: "na kolana
    chamy..."
    perfekcyjnie daje sobie rade z kablówka, obraz zyleta, odtwarza divx z
    napisami z 1Tb dysku po USB, 50 cali robi naprawde wrazenie. Obraz stabilny.
    Nie to co "zyjace piksele" w LCDkach np. Panasonica. Widzialem takie w
    Saturnie to nie dawalo sie tego ogladac.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 6. Data: 2009-08-10 23:04:55
    Od: Padre <P...@n...net>

    VSS pisze:
> [...]
    > Nie to co "zyjace piksele" w LCDkach np. Panasonica. Widzialem takie w
    > Saturnie to nie dawalo sie tego ogladac.

    Kupiłem plazmę bo miałem ograniczony budżet do 2,5tys. ale za 5500 można
    już kupić LCD o porównywalnym odbiorze nawet z kablówki tylko trzeba
    mocno wybierać i testować w sklepach. Podczas zakupu mojego Panasonica
    jedyna alternatywa jakościową dla sygnału SD był Sony za 6500, modelu
    nie starałem sie zapamiętać bo i tak był tylko materiałem porównawczym z
    racji budżetu:)

  • 7. Data: 2009-08-11 05:50:06
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > Samsung. Przynajmniej nie przeplacisz za zdewaluowane juz dawno logo i
    > nazwe.
    >
    > *piotr'ek*

    nie przepłaca za logo, zgadzam się z przedmówcą.
    poza tym jako nieliczni dają 5 lat gwarancji.

    w plazmach za to liczy się panasonic

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 8. Data: 2009-08-11 11:44:12
    Od: BearBag <c...@g...com>

    z jakiej odleglosci ogladasz?
    po co FHD? masz odtwarzacz BR ?
    dlaczego nie plazma?
    jaki budzet ?

  • 9. Data: 2009-08-11 20:05:52
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 11 Sie, 13:44, BearBag <c...@g...com> wrote:
    > z jakiej odleglosci ogladasz?
    > po co FHD? masz odtwarzacz BR ?
    > dlaczego nie plazma?
    > jaki budzet ?

    Budzet jak pisalem do 5500zl
    Odleglosc ok 2-3 metry.
    FullHD do Blueray'a/konsol. I bylo nie bylo co raz wiekszej liczby
    kanalow HD (a przeciez TV bedzie mial posluzyc z 10 lat).

    Plazma? Wydawalo mi sie ze to juz wymierajaca technologia?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 10. Data: 2009-08-11 20:23:11
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Budzet jak pisalem do 5500zl

    to mozesz myslec na LCD, chociaz ja bym wolal kupic dobrą plazme i
    zostawic sobie w kieszeni 2tys na inny sprzet.

    > Odleglosc ok 2-3 metry.
    > FullHD do Blueray'a/konsol. I bylo nie bylo co raz wiekszej liczby
    > kanalow HD (a przeciez TV bedzie mial posluzyc z 10 lat).

    tak tylko zaden z tych kanalow nie nadaje tak naprawde w full HD, na
    najblizsze 5 lat spokojnie wystarczy HD ready (do ogladania
    telewizji).
    ALe jesli duzo grasz i ogladasz w Blueray (w co nie wierze bo ludzie
    95% rzeczy ogladaja w divixie) to mozesz kupywać FHD.

    > Plazma? Wydawalo mi sie ze to juz wymierajaca technologia?

    do telewizji naziemnej a juz na pewno analogowej to tylko plazma.
    Naprawde trudno znaleźć dobry LCD a dobrą plazme o wiele latwiej i co
    najwazniejsze duzo duzo taniej.