  • 1. Data: 2009-08-05 11:40:17
    Temat: instalacja?
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Witam,
    czy jest możliwe oglądanie TV korzystając z jednego konwertera na dwóch
    dekoderach (oczywiście tylko jedenn działa a drugi na standby)?
    Mam w tej chwili CP a ma dostać za free na jakiś czas C+.
    Czy mozna coś dokupić czy trzeba przekładać kabelki?

    Adam

  • 2. Data: 2009-08-05 11:46:03
    Temat: Re: instalacja?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy jest możliwe oglądanie TV korzystając z jednego konwertera na dwóch
    > dekoderach (oczywiście tylko jedenn działa a drugi na standby)?

    Tak.
    Ale na standby to może nie wystarczyć.
    Są takie które podają napięcie na kowerter nawet w standby.
    Może być konieczne fizyczne wyłączenie drugiego (względnie pozostawienie go
    w standby na właściwym kanale).

  • 3. Data: 2009-08-05 12:22:01
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Adam pisze:
> [...]
    > Mam w tej chwili CP a ma dostać za free na jakiś czas C+.
    > Czy mozna coś dokupić czy trzeba przekładać kabelki?

    są rozgałęźniki satelitarne z przejściem napięcia zasilania,
    wewnątrz są diody.
    dekoder polsatu z tego co pamiętam na czuwaniu nie podaje zasilania,
    a jeżeli nawet to wyłącz go na polsacie.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 4. Data: 2009-08-05 12:34:02
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

> [...]
    > Są takie które podają napięcie na kowerter nawet w standby.
    > Może być konieczne fizyczne wyłączenie drugiego (względnie pozostawienie

    co muszę dorzucić? jaki element?

    Adam

  • 5. Data: 2009-08-05 12:44:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > co muszę dorzucić? jaki element?

    Jak masz przelotkę konwerterową w którymś z tunerów to nic.
    Jak nie masz, to rozgałęźnik sygnału satelitarnego (przepuszczający
    zasilanie konwertera).

  • 6. Data: 2009-08-05 12:54:36
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Jak masz przelotkę konwerterową w którymś z tunerów to nic.
    > Jak nie masz, to rozgałęźnik sygnału satelitarnego (przepuszczający
    > zasilanie konwertera).

    np taki:
    http://www.dipol.com.pl/rozgaleznik_satelitarny_1_2f
    _signal_R85122.htm

  • 7. Data: 2009-08-05 13:09:32
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    > Jak masz przelotkę konwerterową w którymś z tunerów to nic.
    > Jak nie masz, to rozgałęźnik sygnału satelitarnego (przepuszczający
    > zasilanie konwertera).

    dekodery to
    - CP - DSB717
    - drugi to SHD 85
    oba niby maja wyjscie.

    dzięki

    Adam

  • 8. Data: 2009-08-05 16:11:57
    Od: crazy <c...@g...pl>

    Adam pisze:

    > dekodery to
    > - CP - DSB717
    > - drugi to SHD 85
    > oba niby maja wyjscie.

    DSB717 - owszem ma, ale nie działa
    SHD85 - to coś od Orange? Przelotki brak.

  • 9. Data: 2009-08-05 16:21:40
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "crazy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > DSB717 - owszem ma, ale nie działa

    na pewno? bo są 2 wersje ja mam tą starszą mniej okrojoną, w nowszej 717A
    nawet list nie można tworzyć

    > SHD85 - to coś od Orange? Przelotki brak.
    tak to ten dodawany do liveboxa

    Adam

  • 10. Data: 2009-08-05 20:44:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > tak to ten dodawany do liveboxa

    No to przelotki brak.
    Ale no rozgałęźniku chodzą bezstresowo.
    Uwaga - ten badziew trzeba wyłączać z guzika, zostaje w standby z napięciem
    na ostatnio oglądanym programie.