  • Data: 2011-05-16 17:41:51
    Temat: Re: Telewizor Grunding z 98, zakłócenia krawędzi pionowych
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik janusz_kk1 napisał:
    > I jak się teraz na spokojnie przyjrzałem powiększonemu zdjęciu
    > to wychodzi mi że to fonia zakłóca :)

    Hmm... coś spora częstotliwość tej fonii. Może zimny lut w odchylaniu
    poziomym mikrofonuje od dźwięków pochodzacych z głośnika? Mikrofonuje,
    czyli reaguje na zmiany dźwięków w otoczeniu. Od czasu zimnego lutu w
    swoim własnym TV uwierzę we wszystko :-) To był lut na nóżce tranzystora
    resetującego procesor po włączeniu TV. Wyłączał się dosłownie od byle
    czego - trzaśnięcia drzwiami, puknięcia w obudowę. Rozkręcony nie chciał
    reagować. Przynajmniej przelutowałem zasilanie, odchylanie z
    trafopowielaczem. Ot taka konserwacja na wszelki wypadek.
    Maciek