  • Data: 2010-06-14 11:48:56
    Temat: Re: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A można tak założyć?

    Nawet się powinno, jeżeli jest inaczej tzn. tylko tyle, że tuner to chiński
    szajs.

    > Zdarzało się.

    > Ale ja nic nie pisałem o podziale droższe/tańsze.
    > Odnosiłem się ogólnie do tematu.

    A ja zaznaczyłem na samym początku, że były/są dwa rozwiązania przeznaczone
    dla konkretnych tunerów i trzeba to brać pod uwagę przy zakupie.

    > Co znaczy że problemy o których pisałem jednak są.

    Nie ma jeżeli zastosujesz się do konkretnych zasad, np. analogicznych jak w
    przypadku doboru tunera do systemu kodowania. Przerasta Cie to?

    > To co Ty piszesz jest pomysłem jak je ograniczyć, więc po co uparcie
    > twierdzisz, że nigdy przenigdy żaden splitter nie miał prawa sprawiać
    > kłopotu?

    Spliter to urządzenie które jak każde inne ma prawo działać czasami źle. Czy
    każdy urządzenie które używałeś zawsze działało idealnie?