  • Data: 2010-06-14 15:22:09
    Temat: Re: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A Ty o usterkach mówiłeś?

    Jak coś działa/ło to nie może przestać 'bo tak'. Tak samo jak nie może w
    jednym tunerze działać, a w drugim takim samym nie działać.

    > Bo ja raczej o niedoróbkach, pewnie w sofcie.

    Podobno nie ma takiego softu którego nie dało by się napisać lepiej. Tyle,
    że dotyczy to jednakowo spliterów i tunerów. Problem nie zawsze musi być po
    stronie splitera. Czasami tkwi w samym czytniku, a sprawa jest czysto
    mechaniczna. /iso slot jest przekombinowany albo niestandardowy/

    > A bardziej o czymś co decyduje, że w jednym tunerze splitter działa, a w
    > innym nie.

    Wiesz co to moduł ASTON? Nawet one ewoluowały przez lata, a podobno standard
    to standard. Teraz wyobraź sobie, że producenci tunerów tych klepanych
    masowo i powstających z miesiąca na miesiąc umieszczają w swoich wynalazkach
    często nieautoryzowane i uniwersalne rozwiązania. Jaką masz pewność, że to
    co tam jest to 100% oryginału?