  • Data: 2010-06-14 15:29:33
    Temat: Re: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale czy na pewno z wszystkimi?

    > Co i tak nie zmienia prawdziwości Twoje stwierdzenia:
    >
    > "Tu nie ma co nie działać jak jest prawidłowo podpięte."
    >
    > W odpowiedzi na moje ogólne stwierdzenie o niepewności splitterów.
    >
    > Bo ani ja nie twierdziłem, że żaden splitter w żadnych warunkach nie ma
    > prawa działać, ani Ty nie zastrzegłeś że mówisz o jakimś konkretnym
    > splitterze w konkretnych warunkach.

    Ale wniosek powinieneś dawno wyciągnąć bo jest prosty jak budowa cepa.
    Jeżeli zainstalujesz u siebie spliter odpowiedni dla Twojego sprzętu to
    będzie działał. I w tym momencie kropka.

    ALE nie wymagaj od tego splitera że przewidzi on jaki Ty tuner będziesz miał
    za dwa lata bo takich rzeczy nie przewidział nawet producent jedynego póki
    co modułu SECA jakim jest ASTON i po wprowadzeniu przez C+ oferty HD musiał
    wprowadzić nowe moduły na rynek. Możesz co najwyżej kupić wersje rozwojową
    splitera która w przypadku zmian da możliwość zaktualizowania softu.