    From: "Marek Grochocki" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Telekonwerter EF-S?
    Date: Thu, 23 Jul 2009 14:35:11 +0200

    "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> wrote in message
    news:h495rl$o4b$1@news.interia.pl...
    > Użytkownik "Marek Grochocki" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Widocznie inaczej rozumiemy słowo "działa".

    Dziala, to znaczy, ze byl w stanie (najczesciej) jednak ustawic ostrosc.
    Czas i to jak latal po zakresie byla oczywiscie tragiczna, ale jakos sie
    wyrabial.

    > Jest wykonalne, ale nie ma sensu więc nie ma potrzeby robić odpowiednich
    > TC bo nikt rozsądny tego nie kupi. PRoste. Gdyby producenci sądzili, ze
    > będzie popyt to już dawno by nas tym zalali.

    Robi sie roznego rodzaju plastikowe szkla wynalazki, to mialem nadzieje, ze
    jednak ktos to zrobil. Ja mysle, ze chetni sie jednak znajda.

    > Dlaczego? Wyżej Ci napisałem takie rozwiązanie nie ma żadnych zalet, więc
    > szansa, że ktoś to pkupi jest znikoma.

    Robi sie tyle rzeczy o ktorych wiadomo, ze nie maja zalet, jak male matryce
    z duza iloscia pikseli w kompaktach, a jednak sie sprzedaja. Nawet chinskie
    szkla sie sprzedaja, a sa jednak chyba bardziej skomplikowane w wykonaniu,
    wiec czemu nie maly konwerter?

    MARC