  • Data: 2009-11-07 13:53:50
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska i Internet
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Akurat w tym przypadku TP popieram.
    > Nie ma sensu robic g* oszczednosci i ograniczac ilosc par, bo to w
    > ogromie kosztow znikome oszczednosci. Umowy, projekty, zezwolenia,
    > kanalizacja... A nadmiarowe pary .. moze sie jeszcze przydadza. Chocby
    > telewizje po nich puszcza.

    Hehe... telewizję ? To trzeba by opracować jakiś system dzielenia pasma.
    Typu 10 par na jedną transmisję.
    Bo tutaj to sobie mogę puszczać... Przecież na tym kablu faks ledwie działa
    i Neo 256 tylko. Musieli by gdzieś po drodze koncentrator postawić a wtedy
    to:

    > Umowy, projekty, zezwolenia,
    > kanalizacja...

    > Oczywiscie mozna by oszczedzac wiecej, puscic cienki kabel bez
    > kanalizacji w przydroznym rowie, czy na drzewach.
    >
    > P.S. Co tansze - zakopany kabel czy na slupach ?

    > A nie przez to jedno polaczenie ?

    Nie rozumiem. Co przez jedno połączenie ?
    Chodzi Ci o zły styk ? Podobno wyeliminowali.
    Niestety ten kabel to jeden wielki "zły styk".
    Sami w prywatnej rozmowie mówią, że to "gówniana linia i jeszcze oprócz tej
    wsi tak samo ma Korzęcin że nic u nich nie działa".
    Czyli wszystko wiadomo.
    vari