  • Data: 2009-11-08 13:25:16
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska i Internet
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nadir pisze:
    > Zerwanie sygnału w przypadku modemu kablowego jest jak najbardziej
    > mozliwe. Wystarczy zeby ktorys sasiad podlaczyl na przyklad telewizor
    > lub video z uszkodzona glowica i zaczal 'zaszumiac' upstream, wtedy
    > nawet pol osiedla moze polozyc.

    Faktycznie jest tak jak piszesz. Pogadałem więc sobie z monterkami i
    wygląda to tak. Rekomendują klientowi podłączenie kablówki bezpośrednio
    to telewizora. Jeśli uprze się na magnetowid lub złomiasty telewizor to
    oni go sobie zapisują w tajnym zeszycie i w razie problemów z łączem w
    pierwszej kolejności odwiedzają tego pacjenta;)

    > A jak juz sie modem rozsynchronizuje to i polaczenia zostana utracone, w
    > tym wypadku to sie niczym nie rozni od xDSL.

    Takie coś jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło.

    > Pochwal sie, z ktorego to operatora kabowki jestes zadowolony, bo ja
    > wlasnie jednego uzywam i wcale tak rozowo nie jest.

    Aster. Pakiet "Twój dom" ( 4 Mbit w dzień / 8 Mbit w nocy ) Dokładnie
    sprawa wygląda tak, że w umowie jest napisane "do 4Mbit" W praktyce
    robiłem testy ( speedtest.net ) i sprawa się przedstawia tak, że
    przeważnie wtedy gdy powinno być 4Mbit ( od 12:00 do 0:00 ) to
    przeważnie jest od 3.95 do 4.7 ( ping max. 8ms, przeważnie 2-6ms )
    natomiast od 0:00 do 12-tej w dzień powinno być do 8Mbit i nigdy tych
    8-miu nie widziałem;) Najwięcej 6.7;) Co mogę dodać - serwer news mają
    do dupy, nie pobiera postów z hierarchii alt.*. Po zgłoszeniu problem
    ustępuje, ale potem znowu wraca.Kontakt z klientem, EBOK ( Wilga )
    doskonały. Miałem Neostradę i jak dla mnie to doskonały przeskok jakościowy.

    Gdybyś chciał się zabawić w śledczego to wyjaśniam - tego posta piszę z
    innego komputera i na tym komputerze jest zainstalowany mobilny Play on
    line;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |