  • Data: 2009-11-08 08:20:23
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska i Internet
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Neostrada dla kazdego.

    > Rozbili ten bitum czy czym ci tam zalali ?

    Ano widzisz. Muszę sie odnieść do całego cytatu, bo źle zapamiętałeś
    sytuację.
    Kabel ma wiele par ale TYLKO JEDNA nadaje się pod Neostradę (przynajmniej w
    mojej części wsi) i ja tą parę w końcu z nimi znalazłem.
    Reszta to szmelc taki, że się nawet gadać nie dało (rozmowa cztery razy
    cichsza niż przydzwięk sieciowy, trzaski i tak dalej).
    Te ich "wolne" pary to się może pod telegraf nadają i to dla pewnosci
    zastosowałbym system z odwacaniem napiecia a nie jego kluczowaniem.
    Nic nie robili przyłatach kabla bo to trzeba by odkopać a najpierw to
    przypomieć sobie GDZIE to miejsce jest.
    Ten co robił to się zwolnił i teraz szukaj wiatru w polu.
    vari