eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaTelekomunikacja Polska i InternetRe: Telekomunikacja Polska i Internet
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Telekomunikacja Polska i Internet
    Date: Sat, 31 Oct 2009 17:46:18 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <hchpo4$8km$1@news.onet.pl>
    References: <5...@p...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 94.254.202.243
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1257007685 8854 94.254.202.243 (31 Oct 2009 16:48:05 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 31 Oct 2009 16:48:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <5...@p...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:229471
    [ ukryj nagłówki ]

    Jurek Jurek pisze:
    > Hej,
    >
    > co sadzicie o polityce TP odnosnie internetu. Bo, szczerze
    > powiedziawszy u mnie ostatnio punktuja. Z dwoch wzgledow szczegolnie:
    > - porozumienie z UKE, czyli nowe inwestycje
    > - udostepnienie nowych przepustowosci (do 20 Mbps)
    >
    > Myslicie, ze idzie ku lepszemu? :)

    Na podstawie osobistych doświadczeń - nie sądzę. Miałem Neostradę 6 lat
    i przez pierwsze 5 praktycznie na party line nie dzwoniłem. Tak jak
    podłączyłem filtry, modem Sagem 800, tak to się ciągnęło. Mimo, że linię
    miałem dość zaszumioną, to sieć rzadko zrywała. Ale po 5 latach zaczęły
    się schodki. Zrywanie połączenia, błędy 721 i 650;) Oczywiście neo było
    skonfigurowane ręcznie przez systemowy dial-up. Rozmowa z pracownikiem
    party line zawsze kończyła się frustracją. Monterzy też rozum zostawiali
    chyba w domu zanim do pracy wyszli. No bo jak można uwierzyć w takie
    brednie, że dwa kompletnie różne od siebie komputery pracują źle z dwoma
    modemami ( były tu wypróbowane różne konfiguracje ) i że jest to wina
    komputerów. Nawet laik zorientuje się, że robią go w wała. Po usunięciu
    awarii było lepiej. Panowie nie zapominali się tylko przypomnieć, jak
    umowa zbliżała się do końca. Przez ostatnie pół roku już było tak, że
    Neo potrafiła zerwać nawet 300 razy w ciągu 12 godzin!! Korzystając z
    końca cyrografu przeniosłem się do Aster i chwalę sobie wszystko -
    obsługę, kontakt z klientem, monterów ( byli tylko raz podczas montażu -
    kompetentni, znający temat, mili i uprzejmi ) Ja już TP.SA dziękuję za
    te 6 lat. To tak w największym skrócie, jak kogoś będzie interesowało
    więcej to napiszę
    --
    _____________________________| TOMASZEK |____________________________
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: