  • Data: 2009-11-05 09:54:41
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska i Internet i obnizka ceny utrzymania linii
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lis, 18:55, "brum" <b...@o...eu> wrote:

    > czy tepsa Ci placi za te teksty ?
    > moze podaj konkretnie, ilu abonentow moze realnie skorzystac z
    > przepustowosci 20 Mbps ?
    > w liczbach bezwglednych oraz stosunkowo do reszty abonentow ?

    A czy Tobie placi konkurencja TP za te teksty? Ja po prostu staram sie
    zobaczyc cos pozytywnego w naszej szarej rzeczywistosci internetowej.
    Nie mam pojecia o liczbach, nie wiem ilu abonentow TP moze korzystac z
    20 Mb. Przyznam sie, ze szukalem w internecie informacji o 20 Mb/s,
    ale malo co znalazlem, najwiecej uzytkownikow tych predkosci jest na
    neostrada.info. Tam mozesz sie zapytac, moze beda w stanie podac
    jakies szacunkowe liczby.
    Pozdrawiam serdecznie.