-
Reply-To: "Sempiterna" <r...@a...pl>
From: "Sempiterna" <r...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
References: <5...@p...googlegroups.com>
<7...@4...net>
Subject: Re: Telekomunikacja Polska i Internet
Date: Thu, 29 Oct 2009 16:15:27 +0100
Lines: 54
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Antivirus: avast! (VPS 091028-0, 2009-10-28), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
NNTP-Posting-Host: 89.72.50.23
Message-ID: <4ae9b18f$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1256829327 89.72.50.23 (29 Oct 2009 16:15:27 +0100)
Organization: home.pl news server
X-Authenticated-User: valhalla.hot
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
ome.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:229455
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "e-Shrek" <e...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
news:7rni5p9gwejl.fb4izujbe1uy.dlg@40tude.net...
> Dnia Thu, 29 Oct 2009 05:23:44 -0700 (PDT), Jurek Jurek napisał(a):
>
>> Myslicie, ze idzie ku lepszemu? :)
>
> W zakresie obsługi klienta zdecydowanie tak. Z TP dwa razy wygralem u
> Rzecznika Praw Konsumenta. Wymuszony powrot na lono TP latem tego roku
> byl
> dla mnie zaskakujacy. Kompetentni doradcy, zaangazowani, rzetelni.
> Mile
> zaskoczenie.
Jeżeli chodz o technikę... O, tak, tu zdecydowanie poprawa jest OGROMNA.
Ale nawet jeszcze za Strowgera już też było dobrze (pomijając kłopoty
typu "najsłabsze ogniwo, zwykle leżące poza moją centralą), nawet dwie
poważne awarie wodociagowe nie spowodowały przerwania łączności, a kabel
idzie akurat pod miejscem, które zostało totalnie zalane.
Ludzie... cóż, ci są różni, mnie sie jednak wydawało, ze na starych
centralach jakoś bardziej się technicy przykładali (nie mówię, że na
nowych tego nie robią) - Biuro Napraw nie było uprzejme zająć się
zgłoszeniem (jedynie "przyjęłam", a proste zawieszenie wybieraka
"wisiało" ponad 2 godziny, ponowna próba wywołania BN, to 6, czy 7
nieudanych połączeń - podniesienie i położenie, tyle rozmowy.
Zadzwoniłem do technika, załatwił w 2 minuty i nie czynił żadnych ansów.
Innym razem, już za Siemensa EWSD, w centrali 37 dołożono ósemkę, nie
pamiętam, czy wiązało się to, czy nie, ze zmianą aparatury, nieważne, i
tak szło to przez CT. Po zmianie - 837... nie ma takiego numeru...
37...informujemy o zmianie, że doszła ósemka przed numerem... błędne
koło. Pierwsze - scentralizowane (jeszcze wtedy było...) biuro napraw,
mam podać numer pod który dzwonię, nie trafia argument, że pod
jakikolwiek... dzwonię na centralę, technik, to jakaś pipa niegramotna,
chyba nie kojarzył co się dzieje (nie pamiętam, jak doszedłem, ze to na
mojej centrali nie było wykreowane, chyba od razu po 837 było NMTN) i
też nie dało sie przetłumaczyć, że taka zmiana, to nie od wczoraj i
powinno to być już gotowe. Zadzwoniłem... do POKu na Męcińskiej (choć
IMHO właściwszy byłby adres "Czapelska", bądź "Kruszewskiego"),
powiedziałem pani o co chodzi, chyba w 5-10 minut załatwiła wszystko jak
należy, duże uznanie dla tej pani. Pani naprawdę wiedziała o co chodzi,
ze telefon to nie krasnoludki, ale technika, która działa tak, jak ją
zaprogramowano. Jeszcze przed wyjściem z domu juz mogłem się dodzwonić
na numery 837xxxx.
Dziś... hmm... przyznam, że potrzeba kontaktu z komputerem białkowym w
TP jest raczej bardzo sporadyczna, ale też, nie pamiętam jakichś "a to
panie krasnoludki się popiły". Jakoś jednak mam wrażenie, że klient (w
rozumieniu: abonent telefonowni) stał się jedynie nie za wiele znaczącym
elementem układanki, choć niektórzy tego elementu nie ignorują, za co im
chwała.
--
Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
{ Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail: v...@m...zp.ua
Następne wpisy z tego wątku
- 29.10.09 14:58 Sempiterna
- 29.10.09 16:38 brum
- 30.10.09 13:41 Jurek Jurek
- 30.10.09 14:12 vari
- 30.10.09 17:13 brum
- 30.10.09 19:16 sqder
- 30.10.09 20:38 sunwick
- 31.10.09 16:34 Tomaszek
- 31.10.09 16:46 Tomaszek
- 01.11.09 18:16 Kaziu
- 02.11.09 14:24 Jurek Jurek
- 02.11.09 16:55 vari
- 03.11.09 11:55 marcin adamiuk
- 03.11.09 13:27 marcin
- 03.11.09 14:43 vari
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2025-01-02 Blenda/ramka do kominka na zamówienie
- 2025-01-02 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2025-01-02 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-02 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-02 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-01-02 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-02 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-02 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-02 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=