    From: "Sempiterna" <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Telekomunikacja Polska i Internet
    Date: Thu, 29 Oct 2009 16:15:27 +0100

    Użytkownik "e-Shrek" <e...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:7rni5p9gwejl.fb4izujbe1uy.dlg@40tude.net...

    > W zakresie obsługi klienta zdecydowanie tak. Z TP dwa razy wygralem u
    > Rzecznika Praw Konsumenta. Wymuszony powrot na lono TP latem tego roku
    > byl
    > dla mnie zaskakujacy. Kompetentni doradcy, zaangazowani, rzetelni.
    > Mile
    > zaskoczenie.

    Jeżeli chodz o technikę... O, tak, tu zdecydowanie poprawa jest OGROMNA.
    Ale nawet jeszcze za Strowgera już też było dobrze (pomijając kłopoty
    typu "najsłabsze ogniwo, zwykle leżące poza moją centralą), nawet dwie
    poważne awarie wodociagowe nie spowodowały przerwania łączności, a kabel
    idzie akurat pod miejscem, które zostało totalnie zalane.
    Ludzie... cóż, ci są różni, mnie sie jednak wydawało, ze na starych
    centralach jakoś bardziej się technicy przykładali (nie mówię, że na
    nowych tego nie robią) - Biuro Napraw nie było uprzejme zająć się
    zgłoszeniem (jedynie "przyjęłam", a proste zawieszenie wybieraka
    "wisiało" ponad 2 godziny, ponowna próba wywołania BN, to 6, czy 7
    nieudanych połączeń - podniesienie i położenie, tyle rozmowy.
    Zadzwoniłem do technika, załatwił w 2 minuty i nie czynił żadnych ansów.
    Innym razem, już za Siemensa EWSD, w centrali 37 dołożono ósemkę, nie
    pamiętam, czy wiązało się to, czy nie, ze zmianą aparatury, nieważne, i
    tak szło to przez CT. Po zmianie - 837... nie ma takiego numeru...
    37...informujemy o zmianie, że doszła ósemka przed numerem... błędne
    koło. Pierwsze - scentralizowane (jeszcze wtedy było...) biuro napraw,
    mam podać numer pod który dzwonię, nie trafia argument, że pod
    jakikolwiek... dzwonię na centralę, technik, to jakaś pipa niegramotna,
    chyba nie kojarzył co się dzieje (nie pamiętam, jak doszedłem, ze to na
    mojej centrali nie było wykreowane, chyba od razu po 837 było NMTN) i
    też nie dało sie przetłumaczyć, że taka zmiana, to nie od wczoraj i
    powinno to być już gotowe. Zadzwoniłem... do POKu na Męcińskiej (choć
    IMHO właściwszy byłby adres "Czapelska", bądź "Kruszewskiego"),
    powiedziałem pani o co chodzi, chyba w 5-10 minut załatwiła wszystko jak
    należy, duże uznanie dla tej pani. Pani naprawdę wiedziała o co chodzi,
    ze telefon to nie krasnoludki, ale technika, która działa tak, jak ją
    zaprogramowano. Jeszcze przed wyjściem z domu juz mogłem się dodzwonić
    na numery 837xxxx.
    Dziś... hmm... przyznam, że potrzeba kontaktu z komputerem białkowym w
    TP jest raczej bardzo sporadyczna, ale też, nie pamiętam jakichś "a to
    panie krasnoludki się popiły". Jakoś jednak mam wrażenie, że klient (w
    rozumieniu: abonent telefonowni) stał się jedynie nie za wiele znaczącym
    elementem układanki, choć niektórzy tego elementu nie ignorują, za co im
    chwała.

    --
    Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
    { Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail: v...@m...zp.ua