  • 1. Data: 2009-07-30 20:45:07
    Temat: Telefony z kompasem
    Od: Pamist <p...@g...com>

    Witam,

    Orientuje sie ktos moze jakie telefony na rynku maja wbudowany kompas?
    Jakie sa zapowiedzi rynkowe z kompasem?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2009-07-30 21:08:42
    Temat: Re: Telefony z kompasem
    Od: "Endi" <h...@g...com>

    Uzytkownik "Pamist" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    > Witam,
    >
    > Orientuje sie ktos moze jakie telefony na rynku maja wbudowany kompas?
    > Jakie sa zapowiedzi rynkowe z kompasem?

    n97

  • 3. Data: 2009-07-30 21:38:42
    Od: bartekk <k...@g...com>

    Pamist pisze:
    > Witam,
    >
    > Orientuje sie ktos moze jakie telefony na rynku maja wbudowany kompas?
    > Jakie sa zapowiedzi rynkowe z kompasem?

    iPhone 3GS :D

  • 4. Data: 2009-07-30 22:00:39
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Thu, 30 Jul 2009 13:45:07 -0700 (PDT), Pamist napisał(a):

    > Orientuje sie ktos moze jakie telefony na rynku maja wbudowany kompas?
    > Jakie sa zapowiedzi rynkowe z kompasem?

    http://www.gsmarena.com/results.php3?sName=&idMaker=
    0&idAvailability=0&nPriceLow=0&nPriceHigh=0&idCurren
    cy=0&idFormFactor=0&idQwerty=0&HeightMax=0&WidthMax=
    0&ThicknessMax=0&WeightMax=0&idAntenna=0&idOS=0&idDi
    splay=0&idDisplayRes=0&fDisplaySize=0&idTouchscreen=
    0&idCamera=0&idCameraFlash=0&idVideoRecorder=0&idExp
    ansionCard=0&idGPS=0&bWLAN=0&bEDGE=0&bGPRS=0&idBluet
    ooth=0&bIR=0&bEmail=0&bWAP=0&bJava=0&idRadio=0&bMMS=
    0&idRingtones=0&bGames=0&sColor=&StandBy=0&TalkTime=
    0&sFreeText=compass

    --
    igor

  • 5. Data: 2009-07-30 22:25:32
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pamist" napisal:

    > Orientuje sie ktos moze jakie telefony na rynku maja wbudowany kompas?

    Potencjalnie kazdy z obsluga Javy ;->
    http://programy.computerworld.pl/mobile/231/Compass.
    4.1.html

    JoteR

  • 6. Data: 2009-07-30 22:52:36
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    Pamist pisze:
    > Witam,
    >
    > Orientuje sie ktos moze jakie telefony na rynku maja wbudowany kompas?
    > Jakie sa zapowiedzi rynkowe z kompasem?

    ALe takim magnetycznym czy programowym w stylu zapierdzielaj 100 metrów
    w linii prostej by GPS odsiał śmieci?

    ALex

  • 7. Data: 2009-07-31 05:54:44
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Pamist pisze:

    > Orientuje sie ktos moze jakie telefony na rynku maja wbudowany kompas?
    > Jakie sa zapowiedzi rynkowe z kompasem?

    Samsung B2700

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 8. Data: 2009-07-31 10:10:08
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Pamist wrote:
    > Witam,
    >
    > Orientuje sie ktos moze jakie telefony na rynku maja wbudowany kompas?
    > Jakie sa zapowiedzi rynkowe z kompasem?

    u muzuelmanow takie sprzedaja, wskazuja mekke stad prosta droga do innych
    kierunkow :D

  • 9. Data: 2009-07-31 11:59:22
    Od: Pamist <p...@g...com>

    > ALe takim magnetycznym czy programowym w stylu zapierdzielaj 100 metrów
    > w linii prostej by GPS odsiał śmieci?

    Uruchamiam i wskazuje mi kierunek, nie chodzi o programowy - żadne
    rozwiazania w Javie (bez fizycznego kompasu) mnie nie interesuja.
    Planuje napisac aplikacje na telefony komorkowe ale bedzie mi
    potrzebny kompas celem wskazania kierunku w ktory patrzy osoba
    uzywajaca telefon. Stad takie pytanie: chce sie zorientowac czy cos
    takiego ma sens - bo moze jest niewielu uzytkownikow modeli z
    kompasem.

    Jestem ciekawy czy to jest tylko taka nowinka która szybko zniknie,
    czy też coraz więcej modeli będzie wyposażonych w kompas.

  • 10. Data: 2009-07-31 14:45:41
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    http://phonegg.com/List/Digital-Compass.html

    Pzdr.