  • 51. Data: 2011-01-21 11:19:48
    Temat: Re: Telefon za ktorym tesknicie??
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 20 Jan 2011 19:51:13 +0100, lukz napisał(a):
    > Oj tam, oj tam.. W tamtych czasach sl45i to byl jak mercedes klasy S ;)

    Tak, ale taki z dodatkowymi "featurami", czyli np. bez biegu wstecznego oraz
    skręcający wyłącznie w lewo :) Byłem zachwycony SL45i - ba, to jeden z
    niewielu telefonów które za pełną kwotę kupiłem na wolnym rynku... Miał też
    idealne rozmiary - był na tyle mały, że idealnie pasował do kieszonki
    "kondomówki" :)

    Ale niestety, kilka wad - a w sumie jedna, podstawowa: umieszczenie książki
    adresowej na karcie MMC, a tym samym koszmarnie powolna identyfikacja
    numerów i jeszcze powolniejsza obsługa SMSów. Gdyby nie to, byłbym nim
    zachwycony i nawet bym nie myślał o zmianie na inny :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 52. Data: 2011-01-21 14:22:53
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    TGor pisze:

    > Ameryki nie odkryłeś...
    > A iPhone to nie Apple, tylko Foxconn...
    > Taka logika popaprana.

    Bzdura..... Siemensa S40 zaprojektował Bosh i jest to produkt fabryki
    Bosha. Tak samo mozna nazywac Sony Ericssona Spiro (Sagemem)

    --
    Najlepsze video testy i recenzje telefonów
    Ponad 10 godzin testów, 25 telefonów

  • 53. Data: 2011-01-21 14:23:30
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    jcm pisze:
    > Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    > SH888 to był bardzo dobry i wytrzymały telefon.
    > Mój drugi, zakupiony przy podpisaniu umowy z Idea.
    > Nie miał simloka!

    W idei były tanie S868 i to one sie swietnie sprzedawały bo SH888 były
    drogie

  • 54. Data: 2011-01-21 14:26:21
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    jcm pisze:
    > Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Z tego co pamiętam, najbardziej wadliwe i niedopracowane telefony miał
    > Philips.
    >
    > Był taki śmieszny model: Fizz (?).

    Fizz to akurat był popularny i dobry... i stosunkowo cienki
    w porownaniu do takich ubotoow jak Motka c(d)160

  • 55. Data: 2011-01-21 14:27:03
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek Osiecki pisze:

> [...]
    > kosztem mogliby poprawić lepszym oprogramowaniem, ale gdzie tam by siemens

    Ale mial karty pamieci co owczesnie bylo cudem

  • 56. Data: 2011-01-21 14:28:40
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Rabbit McCroolick pisze:
    > Użytkownik "jcm" <j...@1...pl> napisał w wiadomości

    > Eh, Dancall:-) To był pierwszy aparat GSM, który miałem w rękach - należał
    > do znajmych a wyciągnięcie zębami antenki to był sznyt;-)))

    Mam go.... ale jednak na tle konkurencji to byl szrot.

  • 57. Data: 2011-01-21 14:29:50
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > "tylko telefon GSM" to była Nokia 2110.
    > 6310i była już daaaaaleko od tego. Ówcześnie nawet załapywał się na
    > określenie "smartfon"

    Nokia 2110 miala SMSy.... nie to co 1610 i GA318 (i wczesniejsze)

  • 58. Data: 2011-01-21 15:48:43
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-01-21 15:22, Jan Strybyszewski wrote:

    > Bzdura..... Siemensa S40 zaprojektował Bosh i jest to produkt fabryki
    > Bosha. Tak samo mozna nazywac Sony Ericssona Spiro (Sagemem)

    Nie ma takiej firmy, jak "Bosh".

    Właśnie byłeś łaskaw sam sobie zaprzeczyć... Pisząc "Ameryki nie
    odkryłeś..." miałem na myśli, abyś udawał "mądrego" wujka przed innymi.

    Zdaje się, że dyskusja jest o telefonach a nie o tym kto je dla kogo
    robi. Ale oczywiście zakompleksieni muszą się popisać...

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 59. Data: 2011-01-22 20:56:06
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-01-21 16:48, TGor pisze:

> [...]
    >
    > Zdaje się, że dyskusja jest o telefonach a nie o tym kto je dla kogo
    > robi. Ale oczywiście zakompleksieni muszą się popisać...

    Masz kompleksy to nie lecz.... a nie zasmiecaj grupe

  • 60. Data: 2011-01-22 21:17:41
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    Nokia 8110 Banan