  • 11. Data: 2009-03-26 14:12:44
    Temat: Re: Telefon z wyjściem na projektor
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    iPhone ma dużo wyższą rozdzielczość i bez problemu można dokupić kabelek do
    TV.
    Tylko po co ja to piszę, zaraz mnie rozstrzelają ideologiczni przeciwnicy
    nadgryzionego jabłuszka :)

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 12. Data: 2009-03-27 08:21:54
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 26.03.2009 VomitroN <v...@i...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "pbjs" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Odpusc se chlopie telefon i rozejrzyj za Eee PC od Asusa. Waga 1,45kg,
    > 10 calowy monitor, praca na baterii ponad 10 godzin. Maly, mobilny, szybki
    > i w pelny funkcjonalny. Do prezentacji na "goscinnych wystepach" wrecz
    > idealny.

    Jak on jeździ to może się zdarzyć że natknie nię na projektor czy duże tv
    w mniejszym audytorium bez vga, a eee nie ma tvouta.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 13. Data: 2009-03-27 11:26:09
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik Sergiusz Rozanski napisał:

    > Jak on jeździ to może się zdarzyć że natknie nię na projektor czy duże tv
    > w mniejszym audytorium bez vga, a eee nie ma tvouta.

    To Samsung NC10 (ma wyjście VGA). Czepiasz się koledze wyżej chodziło o
    jakikolwiek netbook a eee napisał bo był pierwszy i przez to najbardziej
    rozpoznawalny

  • 14. Data: 2009-03-27 12:25:06
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 27.03.2009 Bart <b...@w...pl> napisał/a:

    > To Samsung NC10 (ma wyjście VGA). Czepiasz się koledze wyżej chodziło o
    > jakikolwiek netbook a eee napisał bo był pierwszy i przez to najbardziej
    > rozpoznawalny

    Eee ma vga, nie ma _tvout_.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 15. Data: 2009-03-27 13:40:43