  • Data: 2014-03-24 23:33:27
    Temat: Re: Telefon z duzym rejestrem
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    D.M wrote:

    > Jaki telefon (smartfon?) będzie miał duży rejest połączeń odebranych
    > i wybieranych (tak po 100 pozycji albo wiecej)? Google nic nie pisze
    > na ten temat - stwierdzając że rejest istnieje, a owszem ale ile
    > rozmów może pomieścić to już cisza. Pozdr D.M

    To zalezy od fantazji programisty, bo dzisiejsze telefony nie maja juz
    problemow z iloscia pamieci do zapisu rejestrow, kontaktow, smsow itp.
    Mozna je zapchac juz chyba tylko multimediami.

    Ja mam wszystkie rozmowy od poczatku wrzesnia. Standardowy dialer w
    androidzie 4.4.2 na nexusy.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl