  • Data: 2014-03-27 11:55:55
    Temat: Re: Telefon z duzym rejestrem
    Od: Poldek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    D.M wrote:

    > Czyli jeszcze: I bez androida czy WP.
    >
    > Tak bez androida WP, symbiana i innych tego typu gadżetów

    Co to jest dla Ciebie duży rejestr?
    Zwykła Nokia 6303 pokazuje mi w tej chwili ponad miesiąc w tył. Ale
    przypuszczam, że tylko tyle nie dlatego, że nie starczyło miejsca, tylko
    dlatego, że wyjmowałem wtedy kartę SIM, włożyłem na chwilę inną i z
    powrotem. Gdybym nie wyjmował karty SIM, to pewnie pokazywałaby znacznie
    dalej wstecz.