  • 21. Data: 2009-06-27 20:17:45
    Temat: Re: Telefon z GPS
    Od: Lukasz <l...@s...bojczuk.net.pl>

    Kenny pisze:

    > Nokia 6650. Mam od stycznia i jestem zadowolony.
    >
    > Kenny

    mam od sierpnia, srodkowy przycisk nawigacyjny sie odkleja (czasem
    czarna nakladka sie przesunie na inny przycisk i na srodku dzoja zostaje
    sam klej..). Do bani przyciski przy zewnetrzym wyswietlaczu (sam sie
    odblokowuje w kieszeni, nie da sie ich wylaczyc.

    --
    Pozdrawiam!
    Łukasz

  • 22. Data: 2009-06-28 08:46:23
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Kaziu pisze:

    > Telefony z WM jak najbardziej moga byc wyposazone w klawiature.
    > Na dodatek dodam ze wybieranie rozmowcy z ksiazki w takim telefonie
    > jest niesamowicie wygodne.

    I miec grubosc dwoch iphonow oraz "eran wciskany" bo dotykowy to on nie
    jest?

  • 23. Data: 2009-06-28 08:47:32
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Amir pisze:

    > HTC diamond
    > lub
    > E71

    Ekrany lufciki do tego w Diamondzie "wciskane" a w E71 taka namiastka
    ekranu?

  • 24. Data: 2009-06-28 09:45:26
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Sugerujesz ze ma tylko odbierac ? No na wiekszosci WM do odbierania nie
    > trzeba nawet ekranu uzywac :) pozatym to byla taka ironia :)

    Nie. Kolega sugeruje, że wypowiadasz się na temat tego, czego w ogóle nie
    znasz :)
    Uwierz zarówno jemu jak i mnie, że do wybrania numeu telefonu lub osoby z
    książki telefonicznej nie trzeba wyjmować rysika i robi się to normalnie
    jednym palcem - może być nawet kciuk.

  • 25. Data: 2009-06-28 12:25:38
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Ekrany lufciki do tego w Diamondzie "wciskane" a w E71 taka namiastka
    > ekranu?

    Nie znam lepszej propozycji,
    Na oba telefony dodatkowo duzo uzytecznych aplikacji.

    Dla symbiana korzystam dla dziecka z autopowiadamiania, przy wykrycu
    dzwięku,
    telefon dzwoni pod wskazany numer.

    IrRemete - pilot do klimatyzacji w domu oraz do apliturenra pioniera, do
    ktorego nie mogłem dostać
    pilota zamiennika, a stary padl

    Skype - fring via WiFI

    VoIP - via WiFI
    Dom, praca weekendy wszędzie wifi jest
    czasami gadu gadu

    Poczta,

    przydatne, dla szybkiego wykoniania darmowego polaczenia w domu, zamiast
    właczać komputer

    oba telefony nadają się do nawigacji bardzo dobrze polecam Garmin z mapą
    Topo2008.4 z szlakami turystycznymi oraz rowerowymi

    sprawdzone w praktyce

    jaką lepszą znasz propozycje? :)

    bo na dziś dzień na pewno to nie będzie sprzęt na adroidzie, na który nie ma
    powyższch aplikacji
    moze kiedyś będą, ani Iphone się nie nada

  • 26. Data: 2009-06-28 12:29:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 28 Jun 2009 14:25:38 +0200, Amir napisał(a):

    > jaką lepszą znasz propozycje? :)

    Spokojnie, jemu tylko ostatnio jakieś tabletki zmienili i te nowe są
    kompletną pomyłką. A już przez dłuższy czas był w miarę spokój,
    przynajmniej od ostatniego ataku kiedy liczyły się wyłącznie telefony
    Ericssona a wszystkie inne były śmieciem na wyginięciu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 27. Data: 2009-06-28 18:21:26
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    bzdura?

    W ciągu kilku tygodni wytarte rogi i porysowany wyświetlacz (a dbam o swoje
    sprzęty), po wymianie części obudowy szpary po bokach nieco większe niż na
    początku i odstająca z jednej strony i skrzypiąca klapka baterii. Kilka razy
    się zawiesił i pomogło ponowne uruchomienie (raz dopiero wyjęcie baterii),
    poza tym inne drobne problemy z oprogramowaniem (jak choćby niedziałający
    klawisz skrótów po sprawdzeniu aktualizacji). Po wizycie w serwisie na
    wyświetlaczu jakieś paprochy, usunął je inny serwis, który z kolei
    wyszczerbił obudowę przy jej otwieraniu itd. Wcześniej miałem W580i - trzy
    wymiany klawiszy menu, K700i - bez problemów, z kolei żoniny W300 mimo
    upływu lat wygląda niemal jak nowy, też bez problemów.
    Dla mnie to dowód, że SE schodzi na psy. I tyle, następny tel. będzie już
    innej firmy.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 28. Data: 2009-06-28 18:30:09
    Od: "news.neostrada.pl" <w...@i...pl>

    A mógłbyś podać nazwę tego programiku typu "niania" dla dziecka, kiedyś jeden
    testowałem ale nie działał za dobrze.

    jacek

  • 29. Data: 2009-06-29 05:17:41
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > bo na dziś dzień na pewno to nie będzie sprzęt na adroidzie, na który
    > nie ma powyższch aplikacji

    Coz IR w telefonie to taka fajna maniastka pilota :) przewaznie nie dziala

  • 30. Data: 2009-06-29 05:18:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > przynajmniej od ostatniego ataku kiedy liczyły się wyłącznie telefony
    > Ericssona a wszystkie inne były śmieciem na wyginięciu.

    Tak Waldus bradzluj sie dalej IR Remote :) juako najwazniejszej
    aplikacji na smartphona