  • Data: 2009-06-28 18:21:26
    Temat: Re: Telefon z GPS
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bzdura?

    W ciągu kilku tygodni wytarte rogi i porysowany wyświetlacz (a dbam o swoje
    sprzęty), po wymianie części obudowy szpary po bokach nieco większe niż na
    początku i odstająca z jednej strony i skrzypiąca klapka baterii. Kilka razy
    się zawiesił i pomogło ponowne uruchomienie (raz dopiero wyjęcie baterii),
    poza tym inne drobne problemy z oprogramowaniem (jak choćby niedziałający
    klawisz skrótów po sprawdzeniu aktualizacji). Po wizycie w serwisie na
    wyświetlaczu jakieś paprochy, usunął je inny serwis, który z kolei
    wyszczerbił obudowę przy jej otwieraniu itd. Wcześniej miałem W580i - trzy
    wymiany klawiszy menu, K700i - bez problemów, z kolei żoniny W300 mimo
    upływu lat wygląda niemal jak nowy, też bez problemów.
    Dla mnie to dowód, że SE schodzi na psy. I tyle, następny tel. będzie już
    innej firmy.

    pozdrawiam
    Mariusz