  • Data: 2009-06-30 05:15:15
    Temat: Re: Telefon z GPS
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Cze, 20:21, "Mariusz" <e...@n...op.pl> wrote:
    > bzdura?
    >
    > W ciągu kilku tygodni wytarte rogi i porysowany wyświetlacz (a dbam o swoje
    > sprzęty), po wymianie części obudowy szpary po bokach nieco większe niż na
    > początku i odstająca z jednej strony i skrzypiąca klapka baterii. Kilka razy
    > się zawiesił i pomogło ponowne uruchomienie (raz dopiero wyjęcie baterii),
    > poza tym inne drobne problemy z oprogramowaniem (jak choćby niedziałający
    > klawisz skrótów po sprawdzeniu aktualizacji). Po wizycie w serwisie na
    > wyświetlaczu jakieś paprochy, usunął je inny serwis, który z kolei
> [...]
    C702 u mnie ani nie skrzypi, ani nie ma szpar w obudowie, z
    zawieszaniem się też problemu nie ma, klawisz skrótów działa BEZ
    ZARZUTU, nie ma paprochów w środku.
    Więc masz felernego :-).
    Dodam, że przyczyną większości narzekań na ślamazarne działanie jest
    to, że ludzie instalują progamy mając kartę w obudowie, więc są one na
    karcie co strasznie spowalnia. Należy przy pomocy "Opcja" przerzucić
    je na telefon, albo jak się nie da, to przeinstalować bez włożonej
    karty - telefon od razu nabiera życia :-).
    JEDYNA wpadka to ta obudowa szybko ścierająca się i tu się z Tobą
    zgadzam - SE pojęło błąd i robi teraz obudowy nie ścierające - na
    początku Energy Black, teraz Pitch Black. Właściwie to będzie można za
    rok czy dwa dokupić komplet obudowy za 40-50 zł (teraz kosztuje 70 zł
    z przesyłką).
    Jednak nie ma telefonu z tak ogromną funkcjonalnością za tak niską
    cenę - no i perfekcyjnie działającego, przynajmniej u mnie (choć
    miałem 1 wizytę w serwisie) :-)
    Pozdrawiam J