  • 1. Data: 2012-12-02 10:03:33
    Temat: Telefon stacjonarny przewodowy pstn + voip
    Od: Miroslaw Dobrzanski <j...@j...pl>

    Witam!
    Czy szanowni grupowicze mogą mi coś doradzić w zakupie tel.
    stacjonarnego (przewodowego) obsługującego linię "miejską" i voip.?
    W cenie do 400zł.

    --
    Mirek
    on the air as SQ6QQ

  • 2. Data: 2012-12-02 13:26:02
    Temat: Re: Telefon stacjonarny przewodowy pstn + voip
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2012-12-02 10:03, Miroslaw Dobrzanski wrote:
    > Witam!
    > Czy szanowni grupowicze mogą mi coś doradzić w zakupie tel.
    > stacjonarnego (przewodowego) obsługującego linię "miejską" i voip.?
    > W cenie do 400zł.

    Jak nie stawiasz żadnych innych wymagań, to np. Gigaset A580 IP. Mam go
    od marca, działa bez zarzutu, ma wszystko, czego potrzebuję. Dałem za
    niego 215 złotych.

    Piotr

  • 3. Data: 2012-12-02 19:11:38
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Uncle Pete napisał:
    > Gigaset A580

    Miał być stacjonarny(przewodowy), a ten Gigaset taki nie jest.

  • 4. Data: 2012-12-02 19:16:32
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Miroslaw Dobrzanski napisał:
    > Witam!
    > Czy szanowni grupowicze mogą mi coś doradzić w zakupie tel.
    > stacjonarnego (przewodowego) obsługującego linię "miejską" i voip.?
    > W cenie do 400zł.

    Nie znam osobiście nic w tej cenie, chyba tanie będzie kupić dobry
    konwencjonalny telefon i do tego bramkę z portami FXO i FXS.

  • 5. Data: 2012-12-02 22:04:25
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Miał być stacjonarny(przewodowy), a ten Gigaset taki nie jest.

    Zrozumiałem, że autor wątku w taki sposób wyraził myśl, że ma być nie
    komórkowy.

  • 6. Data: 2012-12-03 08:52:29
    Od: Miroslaw Dobrzanski <j...@j...pl>

    Dziękuję za odpowiedzi...
    Pisząc "przewodowy" miałem na myśli telefon ze "sznureczkiem" (nie gsm,
    dect itp.).
    Czyli są takie bramki pod które można podłączyć linie miejską i kabel
    "sieciowy"? Będę mógł korzystać z normalnego łącza i voip?

    --
    Mirek
    on the air as SQ6QQ

  • 7. Data: 2012-12-03 11:13:41
    Od: Ryszard Ochódzki <r...@r...pl>

    Np. Grandstream HT-386

    R.

  • 8. Data: 2012-12-03 17:15:33
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > Czyli są takie bramki pod które można podłączyć linie miejską i kabel
    > "sieciowy"? Będę mógł korzystać z normalnego łącza i voip?

    Bramek z portami FXS i FXO jest chyba więcej do wyboru niż telefonów
    stacjonarnych z takimi opcjami na przykład te:
    http://allegro.pl/bramka-voip-ag198-2xsip-router-fax
    -nowosc-i2831977760.html
    http://allegro.pl/cisco-spa3102-eu-router-voip-i2797
    869101.html
    Do tego są jeszcze routery na przykład Draytek lub Fritz.

    Ale znalazłem na Allegro jeszcze coś takiego:
    http://allegro.pl/multimedialny-wideotelefon-grandst
    ream-gxv-3140-i2806862985.html
    w opisie jest, że ma
    "podwójny porty Ethernet (10M/100M) z trybem auto-sensing, opcjonalnie
    porty FXS i FXO,"
    Zainteresuj się tym opcjonalnie, może akurat będzie w rozsądnej cenie?

  • 9. Data: 2012-12-04 10:22:39
    Od: Miroslaw Dobrzanski <j...@j...pl>

    W dniu 03.12.2012 17:15, nadir pisze:

> [...]
    > porty FXS i FXO,"
    > Zainteresuj się tym opcjonalnie, może akurat będzie w rozsądnej cenie?
    =============
    Bramka to tańsze rozwiązanie a będę mógł zostać przy swoim ulubionym
    Panasonic KX-T2365 :-)
    Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam...

    --
    Mirek
    on the air as SQ6QQ

  • 10. Data: 2012-12-04 16:55:09
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Bramka to tańsze rozwiązanie a będę mógł zostać przy swoim ulubionym
    > Panasonic KX-T2365 :-)
    No i to jest słuszna koncepcja, sam używam jeszcze takich Panasoniców,
    są nie do zdarcia.