  • Data: 2012-11-04 13:31:45
    Temat: Re: Telefon retro - AVR + moduł GSM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis (wcześniej) napisał:

> [...]

    [...]

    > Tak, tylko wykonanie czegoś takiego nie jest czymś, co wybiera się na
    > pierwszy projekt z programowanie uC. No i Atmega8 to jednak zdecydowanie
    > za mało...

    No to może zacząć od z pozoru mniej ambitnego, za to bardziej praktycznego
    zadania i za pomocą atmegi podłączyć tarczę numerową do telefonu DECT?
    Z drugiej strony bramka VoIP i asterisk. Łatwiej będzie testować działanie,
    a potem oprogramować na przykład zamawianie budzenia tarczą numerową
    (ze zwrotnym potwierdzeniem synterycznym głosem z centrali).

    Jarek

    PS
    Zostało mi trochę modułów GSM, Motoroli bodajże. Łatwych do wykorzystnia,
    bo złącze ma rzadki raster, więc mały problem z amatorskim lutowaniem.
    Mogę nawet darmo oddać, pod warunkiem, że je znajdę.