  • 11. Data: 2009-09-25 08:50:57
    Temat: Re: Telefon od numeru własnego
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Zajrzyj do instrukcji. Telefon posiada całkiem rozbudowane opcje sterowania
    głosem. Wszystko znajdziesz w książeczce.

    --
    Pzdr., Wycior

  • 12. Data: 2009-09-25 08:57:03
    Od: "Darkac" <d...@w...pl>

    > Hehe.
    >
    > Art. 49. 1. Zabrania się zatrzymania pojazdu:
    > (...)
    >
    > 9) w odległości mniejszej niż 15 m od słupka lub
    > tablicy oznaczającej przystanek, a na przystanku z
    > zatoką - na całej jej długości,
    >
    > MJ

    He he. Pamięć jest zawodna. No to trzeba by czasem poczytać sobie przepisy,
    zwłaszcza że się co parę lat zmieniają.
    Niestety też widać że przepis jest nagminnie olewany. Na co dzień widać
    samochody nawet parkujące w zatoczkach autobusowych.

  • 13. Data: 2009-09-26 07:24:01
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Darkac pisze:
    > Czyżby telefon żył własnym życiem i sobie przestawił?

    Operator mógł to zmienić nie pytając Cię o zgodę ( reset do domyślnych
    ustawień na ten przykład )
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |