  • 1. Data: 2009-09-24 10:02:36
    Temat: Telefon od numeru własnego
    Od: "Darkac" <d...@w...pl>

    Wczoraj jechałem samochodem i zadzwonił telefon. Nie chcąc rozmawiać w
    czasie jazdy, nacisnąłem odbiór i w ciągu kilkunastu sekund znalazłem
    miejsce do zatrzymania w zatoczce. Bez okularów do czytania nie widziałem
    kto dzwoni. Po przyłożeniu telefonu do ucha usłyszałem jakąś automatyczną
    reklamową gadkę typu: jak chcesz coś tam, to naciśnij klawisz jeden, a jak
    coś innego to dwa, itd. Ze złości zamknąłem rozmowę. Założyłem okulary i
    zajrzałem do rejestru, żeby zobaczyć kto mi robi takie numery. A tu
    napisane: NUMER WŁASNY. Na wszelki wypadek sprawdziłem w spisie numerów, co
    kryje się pod tym terminem. A tu rzeczywiście mój własny numer.
    To ja jestem już głupi. To sam do siebie dzwoniłem z głupotami?! A może mój
    telefon dzwonił do mnie? I to na dodatek kiedy mi się śpieszyło a ruch na
    ulicy był wymagający dużej uwagi.
    O co tu chodzi, może ktoś mi wytłumaczy.

    Darkac

  • 2. Data: 2009-09-24 10:07:53
    Temat: Re: Telefon od numeru własnego
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Darkac" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > O co tu chodzi, może ktoś mi wytłumaczy.

    1. Ktos dzwonil wykorzystujac serwisy typu wykrecnumer.pl (czy jakos tam)
    ewentualnei z uzyciem operatora VOiP umozliwiajacego podróbke CID (np.
    Gizmo).
    2. (bardziej prawdopodobne) dzwonila do Ciebie Twoja Poczta Glosowa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-09-24 10:08:10
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Darkac wrote:

> [...]
    > ruch na ulicy był wymagający dużej uwagi.
    > O co tu chodzi, może ktoś mi wytłumaczy.

    Twoja wlasna Poczta glosowa do ciebie zadzwonila.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2009-09-24 11:22:55
    Od: "Darkac" <d...@w...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:h9fgeb$9vb$1@inews.gazeta.pl...

    > Twoja wlasna Poczta glosowa do ciebie zadzwonila.
    >
    > --
    > darnok
    > "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

    To by tłumaczyło wszystko. Tylko dlaczego ona dzwoni do mnie nie czekając aż
    zechcę sobie jej odsłuchać kiedy będę miał ochotę?
    A poza tym, nigdy nie chciałem posiadać poczty głosowej i w telefonie
    ustawiłem ją jako wyłączoną.
    Czyżby telefon żył własnym życiem i sobie przestawił?

  • 5. Data: 2009-09-24 12:34:49
    Od: "XDF" <s...@o...pl>

    > Czyżby telefon żył własnym życiem i sobie przestawił?

    Niezbadane jest natura telefonów.

  • 6. Data: 2009-09-24 16:22:31
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Darkac nadaje:
    > w ciągu kilkunastu sekund znalazłem
    > miejsce do zatrzymania w zatoczce.

    Parkowanie w zatoczce to wykroczenie ;-)
    Kupiłbyś sobie za 3 zł zestaw słuchawkowy w sieci sklepów "wszystko za 5
    zł"

  • 7. Data: 2009-09-24 16:48:23
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    JanKo wrote:
    > Agent Darkac nadaje:
    >
    > Parkowanie w zatoczce to wykroczenie ;-)

    W zatoczce parkingowej takze?
    Nie kazda zatoczka musi byc tylko autobusowa...

  • 8. Data: 2009-09-24 22:30:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Sep 2009 13:22:55 +0200, Darkac wrote:
    >To by tłumaczyło wszystko. Tylko dlaczego ona dzwoni do mnie nie czekając aż
    >zechcę sobie jej odsłuchać kiedy będę miał ochotę?

    To taki ficzer, ktory wiekszosc uzytkownikow sobie chwali :-)

    >A poza tym, nigdy nie chciałem posiadać poczty głosowej i w telefonie
    >ustawiłem ją jako wyłączoną.
    >Czyżby telefon żył własnym życiem i sobie przestawił?

    Moze juz zapomniales, a moze ci sie wydawalo :-)

    J.

  • 9. Data: 2009-09-25 07:50:48
    Od: "Darkac" <d...@w...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:h9g7so$dsf$1@inews.gazeta.pl...

    > W zatoczce parkingowej takze?
    > Nie kazda zatoczka musi byc tylko autobusowa...
    >
    > --
    > darnok
    > "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

    Akurat zatoczka była parkingowa, ale jeśli chodzi o zatoczkę autobusową, to
    nie przypominam sobie żeby kodeks drogowy coś o niej wspominał. Pamiętam za
    to że nie wolno zatrzymywać się w odległości mniejszej niż 11 m od znaku
    oznaczającego przystanek. Czasem zatoczki autobusowe mają po 50 m.
    Co do zestawu głośnomówiącego, to akurat telefon ma jakieś funkcje
    głośnomówiące, ale mam go od niedawna i nie wiem jak to uruchomić, zwłaszcza
    że czasie jazdy pracował w trybie nawigacji GPS.
    Może ktoś wie jak prosto odebrać telefon w takiej sytuacji? Na razie widzę
    tylko możliwość przełączenia się na ekran główny (to dwa naciśnięcia)
    odebrania rozmowy zieloną słuchawką, i przełączenie na głośnik. Kupę fatygi
    i odrywania wzroku od drogi. Nokia E75.

  • 10. Data: 2009-09-25 08:11:23
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Darkac" <d...@w...pl> writes:

> [...]
    > wspominał. Pamiętam za to że nie wolno zatrzymywać się w odległości
    > mniejszej niż 11 m od znaku oznaczającego przystanek. Czasem zatoczki

    Hehe.

    Art. 49. 1. Zabrania się zatrzymania pojazdu:
    (...)

    9) w odległości mniejszej niż 15 m od słupka lub
    tablicy oznaczającej przystanek, a na przystanku z
    zatoką - na całej jej długości,

    MJ