  • Data: 2014-06-18 01:34:48
    Temat: Re: Telefon niemacalny z WiFi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Jun 2014 17:51:34 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Wybierze, pod warunkiem że będziesz czytał te polskie nazwy
    > po angielsku... Np. "Call Kuba" będzie zamiast "Kall Kuba" powiesz
    > "Kall Kiuba" :-)) Wypróbuj a zobaczysz że zadziała :-)))

    Kiuba ... ale jak zadzwonic do Pszemola ? Albo Jarka ... albo Lecha ..

    > No cóż, durnego samsunga nie miałem.

    A ajfonowi mozna ?

    > Ja trzymam w zewnętrznej kieszeni kurki

    Ale musi byc na zamek zapinana ...

    > - wyciągam na wyciągu rutynowo...

    I nigdy sie nie wyslizgnal ?

    > Czasem nawet wybieram numer telefonu nosem, bo
    > mi się rękawiczki ściągać nie chce...

    O, ciekawe ... faktycznie, dobrze sie wybiera.
    Zeza trzeba robic strasznego, ale sie da :-)
    Tylko ze ja mam -3, jak kto ma +1, to troche kiepsko sie celuje.

    Jakie fajne te smartfony, mozna sobie nosem wybrac :-P

    > Możesz ustawić aby automatycznie odbierało połącznia... To raz.

    A jak nie chce automatycznie ?

    > A dwa - są słuchawki które zamiast guzika sterujesz głosem
    > i na przychodzącą rozmowę mówisz po prostu "Answer".
    > Tak jest w mojej BT Marque 155 od Plantronicsa.

    A jak zrobic wychodzaca ?

    > Wymaga naciśnięcia mechanicznego guzika Home - to się da zrobić
    > nawet w rękawicy lub w kieszeni

    Lub nosem :-)

    Android tez to ma ... ale niektore telefony nie maja zadnych
    wydzielonych guzikow :-(

    > a po polsku nie wiem, mam język angielski w telefonie wybrany jako główny.

    Koll moge powiedziec, ale co z Pszemolem ?

    Samsung czy Android maja calkiem dobry modul rozpoznawania polskiej
    mowy. SMS da sie podyktowac. Ale numeru sie nie da wykrecic :-(

    J.