  • Data: 2014-06-19 08:47:20
    Temat: Re: Telefon niemacalny z WiFi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 18 Jun 2014 18:16:20 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Tak jak mówię - najlepiej zmusić telefon do odczytania tej nazwy
    > na liście kontaktów i powtórzyć z takim samym akcentem :-)

    Jezyk mozna polamac :-)

    > Niestety producenci olewają nasz polski język sikiem prostym.

    No to po co placic za macanke zanim przestana olewac ? :-)

    > Tak. Ale nie kombinujesz z czytaniem dziesiątkami czy setkami...
    > Czytasz każdą cyfrę z osobna, równomiernie i w miarę normalnie
    > szybko. Mówisz np. "call five eight seven five eight seven five eight
    > seven".

    ajfon jednak lepszy.
    Ha - ale od Ace juz nie - tez potrafi.

    > Moja kurtka ma taką kieszeń.

    Dodatkowy wymog.

    > Jeszcze nie :-)

    Ja tam wole byc zabezpieczony :-)

    > Jak masz +1 to wybieraj językiem, albo brodą :-)

    Jezyka nie widze, brody nie, nos jest dobry.

    > To siedzisz przy ognisku zamiast jeździć na nartach...
    > Musisz się zdecydować co dla Ciebie ważniejsze: od tego masz
    > automatyczną sekretarkę w telefonie aby nie musieć jak niewolnik
    > odbierać każdej rozmowy telefonicznej bez względu co robisz
    > i bez względu gdzie jesteś... Albo jeździsz na nartach albo dzwonisz :-)))

    No wiesz, w dol dwie minuty, w gore 10, w kolejce bywa ze 15 - jest
    czas pogadac. Poza tym czesto w grupie sie jezdzi, trzeba sie
    skomunikowac.

    Zawsze tez mozna kask przewiercic :-)

    > Już to przerabialiśmy... "Call Kiuba" :-)))

    Ale ona caly czas czuwa i rozpoznaje ?

    > Właśnie w tym problem że te trzy androidkowe guziki często są też dotykowe.
    > Tutaj iPhone ma znowu przewagę z guzikiem mechanicznym: wciskasz go
    > rękawicą - zgłasza się asystentka Siri i jej już dyktujesz "Call Kiuba"
    > :-))))

    No ale samsung tez jeden przyciski ma. No i mozna rzec "Hi Galaxy".
    .. ha, a potem sie ekran wygasza i nie mozna ..

    > A że Siri leniwa i języków się nie uczy to musi być Kiuba a nie Kuba.

    Ty lepiej powiedz Pszemol :-)

    A wlasnie - literka po literce da sie podyktowac ?
    Do d* ten ajfon.

    > Czemu??? Próbowałeś cyfra po cyfrze?
    > Czy leciałeś siedemset pięćdziesiąt cztery? :-)

    754 to on ladnie rozpoznaje, ale to funkcja klawiatury wirtualnej.
    SMS mozna napisac, ale dialer pokazuje swoja klawiature.

    A i tak trzeba sie przy tym telefonu namacac ... mozna nosem :-)

    J.