  • 1. Data: 2015-11-17 14:42:21
    Temat: Telefon który da rade obsłużyć czasami internet nie smartfon.
    Od: s...@g...com

    Miałem kiedyś na testach smartfona.
    Ale nie wiem czy za stary jestem czy ja za szybki albo smartfon za wolny.
    Ale wydaje mi się że do dzwonienia jednak zwykła nokia is the best.
    Teraz mam noki X2.
    Ale zaczynam doceniać możliwości mobilnego internet.
    A teraz X2 ze swoimi 64 MB już nie wyrabia
    przy przeglądaniu pewnych stron.
    Np.blogi
    na wordpressie chodzą bez problemu
    ale już blogpresem jest wielki problem.

    Pytanie
    Jaki telefon kupić w którym będę mógł przeglądać blogi
    i jednocześnie nie stracę ważnej dla mnie cechy czyli
    szybkości "dzwonienia".

  • 2. Data: 2015-11-17 16:05:48
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Miałem kiedyś na testach smartfona.

    ekhm...

    > Ale nie wiem czy za stary jestem czy ja za szybki albo smartfon za wolny.
    > Ale wydaje mi się że do dzwonienia jednak zwykła nokia is the best.

    bo?

    > Teraz mam noki X2.
    > Ale zaczynam doceniać możliwości mobilnego internet.
    > A teraz X2 ze swoimi 64 MB już nie wyrabia

    chodzi ci o x2-00 nie o x2

> [...]
    > ale już blogpresem jest wielki problem.
    > Pytanie
    > Jaki telefon kupić w którym będę mógł przeglądać blogi

    praktycznie kazdy smartfon

    > i jednocześnie nie stracę ważnej dla mnie cechy czyli
    > szybkości "dzwonienia".

    niezbyt ogarniam problem?

    co konkretnie wydaje ci sie szybsze w x2-00 niz w blizej
    nieokreslonym smartfonie z blizej nie okreslonego roku?

    --
    http://db.org.pl/

  • 3. Data: 2015-11-17 16:17:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Teraz mam noki X2.
    >Ale zaczynam doceniać możliwości mobilnego internet.
    >A teraz X2 ze swoimi 64 MB już nie wyrabia

    Jesli chcesz telefon z w miare uniwersalna i nowoczesna przegladarka,
    to jednak smartfon.
    Nie wiem jak Apple, ale Android ma w miare dobra, a nawet 3.

    Tylko z flashami jest pewien problem.

    J.

  • 4. Data: 2015-11-17 21:21:14
    Od: Arkadiusz Drabczyk <a...@d...invalid>

    On 2015-11-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jesli chcesz telefon z w miare uniwersalna i nowoczesna przegladarka,
    > to jednak smartfon.
    > Nie wiem jak Apple, ale Android ma w miare dobra, a nawet 3.
    >
    > Tylko z flashami jest pewien problem.

    Z flashem jest taki problem że w ogóle ktoś tego jeszcze używa. Na
    szczęście coraz więcej serwisów przechodzi z flasha i podobnego
    wynalazku Silverlight na HTML5 z którym mobilne browsery nie mają
    problemu. Przykładem jest servis VOD TVP który od jakiegoś czasu
    pięknie śmiga na mobilnym Firefoxie.

    --
    Arkadiusz Drabczyk

  • 5. Data: 2015-11-18 12:38:15
    Od: s...@g...com

    > niezbyt ogarniam problem?
    >
    > co konkretnie wydaje ci sie szybsze w x2-00 niz w blizej
    > nieokreslonym smartfonie z blizej nie okreslonego roku?

    Ja do pracy potrzebuje fon a do rozrywki smart.
    chciałbym tak jak TERAZ
    NIE patrząc na klawiaturę jestem
    w stanie zadzwonić do ostatniej osoby
    przyciskając klawiaturę TRZY razy.
    I do kolejnych nastu (ostatnio obdzwoninych) klikając n+ razy
    Jest mniej pieprzenie z telefonem przy dzwonieniu.

    A jak chcę zobaczyć internety
    no to musze kliknąc tu
    potempoczekać
    kliknąc tam poczekać itd.

    A w smartfonach niezależnie co robię dzwonie/serfuje
    -musze widzieć ekran
    -musze klikać/myziać, czekać,
    klikac/myziać,czekać (
    przynajmniej w tych do 1000zł)

    Czy się mylę?

    inny przykład:
    w wątku obok jest pokazane że Samsung mimo że szybszy
    to w porównianiu do iphona wolniej reaguje.
    A nie byłbym zdziwiony gdyby był np. wypadek to
    z mojej starej Noki na pogotowie w szybciej by się dodzwonił
    niż z iphona

  • 6. Data: 2015-11-18 12:40:47
    Od: atm <...@v...pl>

    > Czy się mylę?

    Inaczej: korzystales przez powiedzmy tydzien ze smartfona jako glownego
    telefonu?

  • 7. Data: 2015-11-18 13:51:52
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 18 listopada 2015 12:41:00 UTC+1 użytkownik atm napisał:

    > Inaczej: korzystales przez powiedzmy tydzien ze smartfona jako glownego
    > telefonu?

    Samsung SIII LTE jak główny telefon przez 2 miesiące.
    i jako TELEFON był wk&*&cy.

    Po dwóch miesiącach się poddałem.
    Powieniem dłużej powalczyć ?:)

    Czasami jak żona nie widzi to bawię się jej BB Q10 :)
    Chyba że od żony wycyganić tego q10.
    Chyba w styczniu/lutym dostanie z pracy nowego.

  • 8. Data: 2015-11-18 14:10:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-18 13:51, s...@g...com wrote:

    > Samsung SIII LTE jak główny telefon przez 2 miesiące.
    > i jako TELEFON był wk&*&cy.

    Moze byles do niego niewlasciwie nastawiony lub byl skonfigurowany
    nieergonomicznie? ;]
    Owszem, ciezko wybrac numer z ksiazki nie patrzac na ekran ale z drugiej
    strony mozesz sobie przypiac do pulpitu np 20 skrotow do znajomych i
    zdjac blokade ekranu. Bedzie:
    1. wcisniecie fizycznego guzika
    2. tapniecie na ikonke kontaktu
    Koniec.

    > Po dwóch miesiącach się poddałem.
    > Powieniem dłużej powalczyć ?:)
    >
    > Czasami jak żona nie widzi to bawię się jej BB Q10 :)
    > Chyba że od żony wycyganić tego q10.
    > Chyba w styczniu/lutym dostanie z pracy nowego.

    Wchodzenie teraz w BB to takie sobie rozwiazanie na dluzsza mete.
    Poznasz system, kupisz do niego aplikacje, spersonalizujesz calosc i ta
    calosc niebawem bedzie trącic trupem. Juz lepiej WP, osobiscie go nie
    uzywam ale wielu osobom odpowiada no i stoi za nim "nieco" wieksza firma.

  • 9. Data: 2015-11-18 14:26:40
    Od: s...@g...com

    > Owszem, ciezko wybrac numer z ksiazki nie patrzac na ekran ale z drugiej
    > strony mozesz sobie przypiac do pulpitu np 20 skrotow do znajomych i
> [...]

    Czyżby to było aż takie proste? Dzieki

    > Wchodzenie teraz w BB to takie sobie rozwiazanie na dluzsza mete.
    > Poznasz system, kupisz do niego aplikacje, spersonalizujesz calosc i ta
    > calosc niebawem bedzie trącic trupem.

    No właśnie dlatego stworzyłem wątek o BB czy będę istnieć za 5 lat.

  • 10. Data: 2015-11-18 14:32:58
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > NIE patrząc na klawiaturę jestem
    > w stanie zadzwonić do ostatniej osoby
    > przyciskając klawiaturę TRZY razy.

    w dzisiejszych smartfonach masz mozliwosc dowolnej
    konfiguracji, kwestia kreatywnosci i wyboru odpowiedniej
    aplikacji

    mozesz sobie potworzyc skroty na ekranie, wlaczyc rozpoznawanie
    mowy czy wymyslic jeszcze cos innego

    > I do kolejnych nastu (ostatnio obdzwoninych) klikając n+ razy
    > Jest mniej pieprzenie z telefonem przy dzwonieniu.

    to kwestia tego ze smartfony juz od dawna nie sluza glownie
    do rozmow

    > A jak chcę zobaczyć internety
    > no to musze kliknąc tu
    > potempoczekać
    > kliknąc tam poczekać itd.
    > A w smartfonach niezależnie co robię dzwonie/serfuje
    > -musze widzieć ekran
    > -musze klikać/myziać, czekać,
    > klikac/myziać,czekać (
    > przynajmniej w tych do 1000zł)
    > Czy się mylę?

    przegladarka na niemal kazdym smartfonie bedzie dzialala
    szybciej niz na x2-00

    moj smartfon duzo jezdzi w samochodzie, mam wlaczone
    wybieranie glosowe i praktycznie go nie dotykam

> [...]
    > A nie byłbym zdziwiony gdyby był np. wypadek to
    > z mojej starej Noki na pogotowie w szybciej by się dodzwonił

    bo w tamtych czasach byla to funkcja nadrzedna
    dzisiaj jest to dodatek do 5 calowego ekranu, aparatu 13Mp,
    2GB ramu i 32GB pamieci na pliki etc.

    --
    http://db.org.pl/