eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTelefon który da rade obsłużyć czasami internet nie smartfon. › Re: Telefon który da rade obsłużyć czasami internet nie smartfon.
    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon który da rade obsłużyć czasami internet nie smartfon.
    Date: Wed, 18 Nov 2015 14:32:58 +0100

    <s...@g...com> wrote in message
    news:3f0a7bc6-6494-45ee-9171-5f9b961861dc@googlegrou
    ps.com...
    > NIE patrząc na klawiaturę jestem
    > w stanie zadzwonić do ostatniej osoby
    > przyciskając klawiaturę TRZY razy.

    w dzisiejszych smartfonach masz mozliwosc dowolnej
    konfiguracji, kwestia kreatywnosci i wyboru odpowiedniej
    aplikacji

    mozesz sobie potworzyc skroty na ekranie, wlaczyc rozpoznawanie
    mowy czy wymyslic jeszcze cos innego

    > I do kolejnych nastu (ostatnio obdzwoninych) klikając n+ razy
    > Jest mniej pieprzenie z telefonem przy dzwonieniu.

    to kwestia tego ze smartfony juz od dawna nie sluza glownie
    do rozmow

    > A jak chcę zobaczyć internety
    > no to musze kliknąc tu
    > potempoczekać
    > kliknąc tam poczekać itd.
    > A w smartfonach niezależnie co robię dzwonie/serfuje
    > -musze widzieć ekran
    > -musze klikać/myziać, czekać,
    > klikac/myziać,czekać (
    > przynajmniej w tych do 1000zł)
    > Czy się mylę?

    przegladarka na niemal kazdym smartfonie bedzie dzialala
    szybciej niz na x2-00

    moj smartfon duzo jezdzi w samochodzie, mam wlaczone
    wybieranie glosowe i praktycznie go nie dotykam

    > inny przykład:
    > w wątku obok jest pokazane że Samsung mimo że szybszy
    > to w porównianiu do iphona wolniej reaguje.
    > A nie byłbym zdziwiony gdyby był np. wypadek to
    > z mojej starej Noki na pogotowie w szybciej by się dodzwonił
    > niż z iphona

    bo w tamtych czasach byla to funkcja nadrzedna
    dzisiaj jest to dodatek do 5 calowego ekranu, aparatu 13Mp,
    2GB ramu i 32GB pamieci na pliki etc.

    --
    http://db.org.pl/