  • 11. Data: 2015-11-18 14:42:52
    Temat: Re: Telefon który da rade obsłużyć czasami internet nie smartfon.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    On 2015-11-18 13:51, s...@g...com wrote:

    >Moze byles do niego niewlasciwie nastawiony lub byl skonfigurowany
    >nieergonomicznie? ;]
    >Owszem, ciezko wybrac numer z ksiazki nie patrzac na ekran ale z
    >drugiej strony mozesz sobie przypiac do pulpitu np 20 skrotow do
    >znajomych i zdjac blokade ekranu. Bedzie:

    ... pretensje od znajomych, ze dzwonisz i nie odzywasz sie ?

    J.

  • 12. Data: 2015-11-18 15:06:53
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-18 14:26, s...@g...com wrote:

    > Czyżby to było aż takie proste? Dzieki

    Moze byc tak proste. Oczywiscie jak J.F. ponizej zauwazyl moze sie to
    skonczyc rozmowa znajomego z Twoja kieszenia (zreszta to samo dotyczy
    dumb fone'a ze zdjeta blokada klawiatury).
    Smartfon daje Ci spora swobode w personalizacji.

    > No właśnie dlatego stworzyłem wątek o BB czy będę istnieć za 5 lat.

    Tego nikt Ci na 100% nie powie, zreszta oni sa nieco zdywersyfikowani i
    za 5 lat moga po prostu nie robic telefonow a jedynie soft.
    Spojrz na Symbiana jak szybko sie zawinal. Nie wiem skad obecnie
    wzialbym aplikacje, ktore mam w N8 gdyby zachcialo mi sie przeinstalwoac
    system, sklep Opery to zart jakis.

  • 13. Data: 2015-11-20 17:49:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    chciałbym tak jak TERAZ
    NIE patrząc na klawiaturę jestem
    w stanie zadzwonić do ostatniej osoby
    przyciskając klawiaturę TRZY razy.
    I do kolejnych nastu (ostatnio obdzwoninych) klikając n+ razy
    Jest mniej pieprzenie z telefonem przy dzwonieniu.

    A w smartfonach niezależnie co robię dzwonie/serfuje
    -musze widzieć ekran
    -musze klikać/myziać, czekać,
    klikac/myziać,czekać (
    przynajmniej w tych do 1000zł)

    Czy się mylę?
    ---
    Zasadniczo ... urządzenia Pocket PC takie jak HTC Artemis miewały "zieloną
    słuchawkę" i kręciołek do wybierania poprzednich numerów, więc może jakieś
    współczesne smartfony też mają. Generalnie to ... kwestia oprogramowania. Np
    na ręce masz smart...watch, który Ci to w telefonie wybiera. Możesz mieć
    zestaw nagłaśniający w samochodzie i też tam Ci się pojawiają numery
    ostatnich połączeń, które możesz wybrać.