  • 1. Data: 2015-11-18 09:01:16
    Temat: kolejna wpadka apple
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    posiadacze iPadów Pro donoszą że tablet pozostawiony na parę godzin z
    podłączoną ładowarką się zawiesza

    http://pclab.pl/news67010.html

    ciekawe co tym razem uzytkownicy robia nie tak ;)

    i jak Pszemol nam to zaraz wyjasni

    --
    http://db.org.pl/

  • 2. Data: 2015-11-18 10:59:31
    Temat: Re: kolejna wpadka apple
    Od: masti <g...@t...hell>

    m4rkiz wrote:

    > posiadacze iPadów Pro donoszą że tablet pozostawiony na parę godzin z
    > podłączoną ładowarką się zawiesza
    >
    > http://pclab.pl/news67010.html
    >
    > ciekawe co tym razem uzytkownicy robia nie tak ;)

    to oczywiste Watsonie. iPad ma precyzyjnie obliczony czas ładowania i
    uzytkownik nma go pilnować. Natychmiast po upływie tegio czasu nalezy go
    odłączyć

    > i jak Pszemol nam to zaraz wyjasni

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-11-18 11:49:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >podłączoną ładowarką się zawiesza
    >http://pclab.pl/news67010.html
    >ciekawe co tym razem uzytkownicy robia nie tak ;)

    No, Nokia np informuje - bateria naladowana, wylacz ladowarke.

    Ale jak uzytkownik tego nie zrobi, to sie nie wiesza.
    Gdyby sie jednak powiesila, to z winy uzytkownika :-)

    J.

  • 4. Data: 2015-11-18 14:33:13
    Od: Arkadiusz Drabczyk <a...@d...invalid>

    On 2015-11-18, masti <g...@t...hell> wrote:

    > to oczywiste Watsonie. iPad ma precyzyjnie obliczony czas ładowania i
    > uzytkownik nma go pilnować. Natychmiast po upływie tegio czasu nalezy go
    > odłączyć

    To wszystko wina tego że ajfony nie są open source. Jakby były to
    każdy by se ściągnął koda, znalazł miejsce gdzie jest bug,
    przekompilował i wrzucił na device'a i by było po problemie, proste.

    --
    Arkadiusz Drabczyk

  • 5. Data: 2015-11-18 15:07:05
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 18.11.2015 o 14:33, Arkadiusz Drabczyk pisze:

    > To wszystko wina tego że ajfony nie są open source. Jakby były to
    > każdy by se ściągnął koda, znalazł miejsce gdzie jest bug,
    > przekompilował i wrzucił na device'a i by było po problemie, proste.

    Aaa, to dlatego system dostarczania łat w Androidzie jest taki, jaki
    jest (czyli bardziej go nie ma, niż jest). Zwyczajnie nie jest
    nikomu potrzebny.

  • 6. Data: 2015-11-18 15:35:12
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 11/18/2015 9:07 AM, trolling tone wrote:

    > Aaa, to dlatego system dostarczania łat w Androidzie jest taki, jaki
    > jest (czyli bardziej go nie ma, niż jest). Zwyczajnie nie jest
    > nikomu potrzebny.

    http://www.businessinsider.com/android-phones-prone-
    to-security-flaws-2015-11
    <rs>

  • 7. Data: 2015-11-18 21:50:02
    Od: atm <...@v...pl>

    zeby nie generowac watkow; jak nic - sprzet i soft dla bogatych:
    http://www.appmaniak.pl/system/ios/niby-same-aplikac
    je-ceny
    Pozostaje nam tylko zazdroscic i hejtowac ;]

  • 8. Data: 2015-12-03 07:20:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Arkadiusz Drabczyk" <a...@d...invalid> wrote in message

    > To wszystko wina tego że ajfony nie są open source. Jakby były
    > to każdy by se ściągnął koda, znalazł miejsce gdzie jest bug,
    > przekompilował i wrzucił na device'a i by było po problemie, proste.

    A skąd u Ciebie przekonanie, że problem jest w kodzie?
    Może to problem sprzętowy?
    Coś w stylu wariującego touchscreena w czasie ładowania
    nieoryginalną ładowarką chinską?

  • 9. Data: 2015-12-03 07:25:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > zeby nie generowac watkow; jak nic - sprzet i soft dla bogatych:
    > http://www.appmaniak.pl/system/ios/niby-same-aplikac
    je-ceny
    > Pozostaje nam tylko zazdroscic i hejtowac ;]

    Ceny się różnią bo są to sprawy groszowe... podniecają się 40% z 6zł.
    W przypadku gier na konsole czy na peceta już ceny nie wynoszą 4,20zł.
    Dlatego te na PS4 i na PC sa takie same.

  • 10. Data: 2015-12-03 08:57:08
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    je-ceny

    >Ceny się różnią bo są to sprawy groszowe... podniecają się 40% z 6zł.
    >W przypadku gier na konsole czy na peceta już ceny nie wynoszą 4,20zł.
    >Dlatego te na PS4 i na PC sa takie same.

    Powinieneś pracować dla pisu, tam dokładnie takich szczerych wyznawców
    potrzebują