  • 271. Data: 2011-03-27 16:08:03
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Mar 2011 15:46:33 +0200, niusy.pl wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >To właśnie miałem na myśli taki telefon. Raczej bez problemu, ale ... nie
    >będzie to iPhone

    Napisalem celowo 'smartfon'. Taki, z ktorego bedzie pozytek jak sie
    bedzie chcialo pogode sprawdzic, rozklad pociagow, czy chocby sprzedac
    spadajace akcje.

    >Więc właśnie, jak się uwikłamy w umowę z operatorem to nie mamy swobody
    >wyboru poza nim.

    Co bys nie wybral to bedzie ten sam klopot. Prepaidy w roamingu tez
    nie sa za darmo, tylko doladowac trudniej :-)

    J.

  • 272. Data: 2011-03-27 16:21:47
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie to samo, bo warsztat dobrze wie które klocki są kaprawe
    > a które nie są i nie będzie chciał mieć klienta narzekającego
    > jeśli nawet na tych klockach marży nie zarobił.

    Jeśli serwis sprzedaje części 2x drożej to oznacza ni mniej ni więcej tylko
    to, że może 2x kupić tę samą część, czyli 100% marża. Czegoś takiego nie
    spotyka się normalnie.

    > Ale lepsze wytłumaczenie podał J.F. o części od małej Skody
    > włożonej do dużego Audi bo tak samo wyglądała a mechanik nie
    > zauważył różnicy.

    No i gdzie tu problem ?

    > To po co tracisz czas na dyskusję na ten temat?

    Troluję chyba

  • 273. Data: 2011-03-27 16:22:56
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Bzdury gadasz bez znajomości prawa.

    Ta bo Ty akurat znasz się na prawie i wiesz czy ja się znam. -> Pierdoły do
    kwadratu

    >Po co to robisz?

    Pytanie egzystencjalne ?

  • 274. Data: 2011-03-27 16:31:54
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > No widzisz - w Polsce moze nie ma, a w USA moze jest.
    > A moze i w Polsce jest, tylko nie masz wujka adwokata, to nie wiesz.

    Wątpię. Tam większa swoboda umów jest a nie mniejsza. Co najwyżej usługa
    bardziej bardziej ryzykowna jest. Tylko nie wiadomo dla kogo: klienta czy
    zakładu. Jak równi partnerzy spotykają się to jakoś żaden nie stawia
    absurdalnych warunków.

    > Lepiej nie kwadracic klientowi kolka i montowac tylko sprawdzone
    > czesci.

    W zamian za 3-krotnie droższą naprawę możemy zaryzykować.

  • 275. Data: 2011-03-27 16:36:39
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ustal sobie co chcesz. I tak wszyscy wiedzą że nie masz pojęcia co mówisz.

    Myślisz, że moja ewentualna niewiedza usprawiedliwi twoją ? Że wszyscy
    podzielają twoje poglądy ?

  • 276. Data: 2011-03-27 16:38:32
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nieprawda. Moje wcześniejsze 5 lat z AT&T nie miały nic do rzeczy
    > w kwestii ceny za iPhone 4. Cena jest identyczna dla mnie jak i dla
    > nowego klienta podpisującego nowy kontrakt na 24 miesiące.
    > Te 5 lat z AT&T podaję tu tylko dlatego, że z mojego punktu widzenia
    > nic się nie zmieniło gdy kupiłem iPhone poza koniecznością dołożenia
    > planu z danymi. Dlatego dla mnie, cena abonamentu którą już tak
    > czy inaczej płaciłem ze starą Motorolą nie wchodzi w kalkulacje...

    No widzisz, liczyć po prostu nie umiesz. A potem przychodzisz z problemami
    które sam sobie stworzyłeś.

    > Nie ma tańszych taryf bez telefonu, typu "sim only".

    Chory kraj :-)

  • 277. Data: 2011-03-27 16:40:46
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie ma takich w USA.

    Embargo jakieś .. mentalne chyba :-)

    > I dlatego szukam TELEFONU jako wifi hotspot, i do tego jest wątek.

    Hotspot ? Chcesz to ludziom udostępniać ? :-)

  • 278. Data: 2011-03-27 16:48:37
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    > Napisalem celowo 'smartfon'. Taki, z ktorego bedzie pozytek jak sie
    > bedzie chcialo pogode sprawdzic, rozklad pociagow, czy chocby sprzedac

    No ja nie napisałem, ale o smarfona mi właśnie chodziło.

    > Co bys nie wybral to bedzie ten sam klopot. Prepaidy w roamingu tez
    > nie sa za darmo, tylko doladowac trudniej :-)

    Ale po co w roamingu ??? Chyba o to chodzi, by sobie zrobić bez niego bo
    drogi.

  • 279. Data: 2011-03-27 16:49:51
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie, dają tylko jeden telefon w promocyjnej cenie raz na 2 lata.

    No to może wystarczy go kupić na wolnym rynku :-)

  • 280. Data: 2011-03-27 16:50:22
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tak, masz prawo mieć swoje zdanie, nawet błędne.

    Hoho. Widzę specjalistę od sieci AT&T -> ROTFL