  • 191. Data: 2011-03-23 23:16:12
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 18:01:08 +0100, Przemysław Kowalik napisał(a):

    > Słyszałem, ale po takim wybuchu to już chyba nic do Cupertino nie pośle.
    > No chyba, że jak zlikwiduje właściciela (BTW, to chyba nieadekwatne
    > słowo)- sabotażystę, to sam staje się zbędny :-P.

    I dokładnie to miałem na myśli ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 192. Data: 2011-03-24 09:18:06
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-03-23 20:19, Pszemol pisze:

    > Próbowałeś kiedyś czy tylko zgadujesz?

    Z tego co pamiętam próbowałem, ale sprzęt miałem lipny, więc jak
    rozmówca próbował mówić wtedy kiedy ja to był jeden wielki lag.

    > No chciałem Ci podziękować jakoś dziwnie to brzmi: "dzięki nex@pl" :-)))

    Miłosz ;-)

  • 193. Data: 2011-03-26 12:41:09
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dlaczego chorym? Czyż to nie jest logiczne, że skoro serwis
    > bierze odpowiedzialność za jakość naprawy, to musi też odpowiadać
    > za części i materiałów eksploatacyjnych jakich użyto do naprawy?

    Nie, to jest zupełnie bez związku.

    > No więc o co chodzi?

    O to, że mimo tych serwisów autoryzowanych jest wybór nie tylko taki, że
    robisz sam albo w autoryzowanym warsztacie.

  • 194. Data: 2011-03-26 12:47:15
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Zdarza sie. Aczkolwiek .. to potencjalnie rodzi wiele problemow
    > prawnych.

    Jakich ?

    >Mozliwe ze w USA to jest po prostu zbyt ryzykowne.

    To wiemy, że tam ryzykowne jest picie gorącej herbaty

  • 195. Data: 2011-03-26 12:57:52
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Napiszę Ci więcej - mieszkam na stałe w USA, tu używam iPhone
    > z internetem. Niestety w USA iPhone jest zasimlockowany...
    > Więc jak potrzebuję pojechać na parę dni na narty do Kanady
    > czy też na tydzień-dwa do Polski to mam "problem" internetowy:
    > nie chcę włączać międzynarodowych danych w iPhone bo to drogo.
    > Rozmowy - pewnie z dolara-dwa za minutę... :-) Tną ostro.
    > Już nawet nie chodzi mi tylko o mnie, ale i o ludzi dzwoniących do mnie.
    > Idealnie byłoby zdjąć simlocka, ale mam jeszcze ponad rok kontrakt,
    > więc tego jeszcze zrobić nie mogę.

    Kontrakt na telefon ? Te "kontrakty" w Polsce wbrew pozorom nie są na
    telefon tylko na jego zakup. Taka subtelna różnica sprowadzająca się do
    tego, że klient może z tym telefonem robić co chce tj wcale nie musi
    utrzymywać simlock'a. Może w tych Stanach inaczej jest, ale wątpię, raczej
    marketing zrobił klientom wodę z mózgu.

  • 196. Data: 2011-03-26 12:59:43
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie chcę oczywiście żadnego abonamentu skoro potrzebuję
    > to na 2 tygodniowy wyjazd do Europy.

    No to na te 2 tygodnie abonament chcesz, nie ?

  • 197. Data: 2011-03-26 13:02:32
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale nie tylko w laptopiku, również w iPhone, kumasz geniuszu?
    > Dlatego szukam metody z użyciem wifi, aby i iPhone mógł skorzystać.

    To już w ogóle nie rozumiem, udostępniasz laptopem połączenie. Jak chciałeś
    w drugą stronę to wystarczyło kupić telefon z taką funkcjonalnością zamiast
    iphone. Teraz też mógłbyś go sobie sprawić a iPhone'a wyrzucić do kosza :-)

  • 198. Data: 2011-03-26 13:05:49
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > No toś mi pomógł... dzięki :-))))))))
    >
    > Swoją drogą - telefon nie wymagający płacenia? Są takie? To ja poproszę
    > :-)

    Za twoje wybryki a nie za telefon.

  • 199. Data: 2011-03-26 13:10:43
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Co Ci się nie zgadza poza tym, że za te 25 dolców masz 2GB na miesiąc?

    Nie ma czego przewidywać. Trzeba po prostu być przygotowanym na przesłanie
    2GB. Tyle klient zechciał kupić to pewnie tyle chce. Czy użyje do tego
    telefon, netbók czy czego innego nie ma znaczenia.

  • 200. Data: 2011-03-26 13:13:58
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Akuratnie taki protest jest niezgodny z prawem

    Protest to prostest. Prawo nie ma tu nic do rzeczy.

    > ani etyką.

    Ale to chyba jakaś chora etyka, by przedkładać swoje prawa nad prawa firmy.

    > Co innego gdyby AT&T był monopolistą (co się zbliża do rzeczywistości
    > bo słyszałem w TV wczoraj że mają kupić T-Mobile od Deutche Telecom)
    > i nie mógłbyś mieć telefonu z inne firmy. Ale możesz mieć, więc taki
    > protest jest nieetyczny.

    Pierdoły. Etyczność protestu nie jest w ogóle istotnym elementem samego
    protestu. Możesz z czymś zgadzać się lub nie zgadzać. Najwyżej poniesiesz
    jakieś sankcje złamania umowy. To nie jest koniec świata by uniemożliwiał
    protestowanie.