  • 111. Data: 2011-03-21 19:26:51
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rols rojs" <r...@r...com> wrote in message
    news:im80ia$vsk$1@usenet.news.interia.pl...

    > Nokia E51 za 200zł czyli około 60 baksów, też za dużo dla Ciebie
    > aj-dioto??

    Jak chcesz nawiązać ze mną jakiś kontakt Misiu to musisz zmienić ton.

  • 112. Data: 2011-03-21 19:27:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "GS" <g...@g...pl> wrote in message

    > A w jakim abonamencie chcesz?
    > 99zł wraz z internetem 10GB ;-)

    Nie chcę oczywiście żadnego abonamentu skoro potrzebuję
    to na 2 tygodniowy wyjazd do Europy.

  • 113. Data: 2011-03-21 19:29:32
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-21 19:48, Pszemol pisze:

    > Teraz już chyba nie ma wątpliwości że nie płacąc za tethering
    > łamiesz warunki kontraktu na który wyraziłeś pisemną zgodę.
    > Z tego wyraźnie wynika również to, że nie możesz przełożyć
    > sobie nawet SIM karty z telefonu do modemu w laptopie :-)))

    >>> 2. DataPro 2GB for iPhone, $25 miesięcznie
    >>> 5. DataPro 4GB for iPhone Enterprise, $60 miesięcznie

    Fantastyczne dla mnie jest to, że cieszysz się z tego, że ktoś rąbie Cię
    na kasie (od której zresztą zaczął się cały wątek). To tak, jakbyś
    kupował dom, a cena będzie różna w zależności od tego, czy przyjedziesz
    rozwalającym sie fordem czy czerwonym porsche :-)

    Długo trzeba siedzieć w USA, żeby przeżyć taką reinkarnację? :-P

  • 114. Data: 2011-03-21 19:30:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message

    > Na windows mobile takie rzeczy robiłem,
    > spv m650 i tym podobne, działa jako AP,
    > jako "router gsm" na bluetooth i usb.

    Ani bluetooth ani usb mnie nie interesuje tak bardzo jak wifi.
    Dzięki, poszukam tego spv... cokolwiek to jest :-)

  • 115. Data: 2011-03-21 19:40:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message

    > Słyszałeś kiedyś pojęcie "net neutrality"?
    > Dla ułatwienia powstało w Stanach i jest jednym z motywów działania FCC.

    Słyszałem to pojęcie i nie widzę związku z tematem w którym go używasz.
    Jesteś pewny że rozumiesz to pojęcie właściwie? :-))

    > Ja rozumiem, z Tobą gorzej. Mieszkasz w Stanach, chcesz kupić iPhona.
    > Gdzie to możesz zrobić i na jakich warunkach?

    W dowolnym miejscu na świecie z którego działa poczta i zechcą
    wysłać do USA paczuszkę? Co Ty takie naiwne pytania zadajesz?

    > To JEST właśnie monopol, dla niepoznaki zwany wyłącznością.

    Mają wyłączność na oferowanie klientom iPhone.
    Ale kto powiedział że musisz mieć iPhone i do tego kupiony
    u swojego usługodawcy komórkowego? Gdzie tu widzisz monopol?
    Równie dobrze możesz się kłócić że Ford ma monopol na Focusa
    bo nie możesz go kupić ani u Chrystlera ani u Chevroleta... Idiotyzm.
    I to Ty jesteś redaktorem pisma o tej tematyce?? Niezłe jaja...

  • 116. Data: 2011-03-21 19:42:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > rozwalającym sie fordem czy czerwonym porsche :-)
    >
    > Długo trzeba siedzieć w USA, żeby przeżyć taką reinkarnację? :-P

    Ale właściwie to o jakie rąbanie na kasie Ci chodzi?
    Mają oficjalny cennik, klient się godzi lub nie i idzie do konkurencji.
    W czym problem? W Polsce może wszyscy dostają komórki za darmo?

  • 117. Data: 2011-03-21 19:50:22
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 14:30:45 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ani bluetooth ani usb mnie nie interesuje tak bardzo jak wifi.
    > Dzięki, poszukam tego spv... cokolwiek to jest :-)

    Co by nie było, będzie dla ciebie za drogie :P

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 118. Data: 2011-03-21 20:03:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 14:40:49 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Słyszałem to pojęcie i nie widzę związku z tematem w którym go używasz.
    > Jesteś pewny że rozumiesz to pojęcie właściwie? :-))

    W ogóle żadnych związków nie widzisz, do tego się już wszyscy
    przyzwyczaili.

> [...]
    > bo nie możesz go kupić ani u Chrystlera ani u Chevroleta... Idiotyzm.
    > I to Ty jesteś redaktorem pisma o tej tematyce?? Niezłe jaja...

    o.. azbestowy klaun już nawet nie odróżnia firm Apple Inc. od AT&T...
    choroba psychiczna się rozwija.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

  • 119. Data: 2011-03-21 20:04:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 20:50:22 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Co by nie było, będzie dla ciebie za drogie :P

    Tu muszę stanowczo zaprotestować. Ajfon ile by nie kosztował, nie będzie za
    drogi, pod warunkiem, że jest ze smyczą. Sprzedawany bez smyczy będzie za
    drogi zawsze.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 120. Data: 2011-03-21 20:17:22
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 20:04:46 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Tu muszę stanowczo zaprotestować. Ajfon ile by nie kosztował, nie będzie za
    > drogi, pod warunkiem, że jest ze smyczą. Sprzedawany bez smyczy będzie za
    > drogi zawsze.

    Pewnie dlatego ludzie mdleją z radości, że AT&T przejmuje T-Mobile ;)

    http://arstechnica.com/tech-policy/news/2011/03/inte
    rnet-explodes-with-snark-anger-despair-over-t-mobile
    s-sale.ars

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which