  • Data: 2011-03-27 17:35:27
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    news:imns0o$m7t$1@news.onet.pl...

    > Tym komentarzem sam się podłożyłeś :-)

    W jaki sposób?

    > Nie możesz być aż tak nierozgarnięty by nie przeczytać treści z linka
    > które sam podałeś... Ten ciekawy pomysł to Ty zasugerowałeś, ja tytlko
    > przetworzyłem Twoje śmieszne porównanie i zapisałem je wprost. Tak
    > najłatwiej pokazać komuś jego błąd i zmusić go do myślenia.
    > Chciałeś błysnąć, ale brak znajomości realiów Cię zgubił... nie pierwszy i
    > nie ostatni raz.

    Przeczytałem linka.
    Chyba czegoś nie zrozumiałeś w analogii jaką podałem...

    > Mylisz się.

    Nie mylę się.

    > A to akurat się zgadza, koszt paliwa dla rolników jest inny, tak samo jak
    > dla przedsiębiorców itp.

    Czyli myliłeś się pisząc, że koszt jest taki sam... ok.

    > No i kolejny raz pośrednio potwierdzasz moje słowa.

    Tak Ci się błednie wydaje...

    > Jeśli większość korzysta z planów z wliczonym transferem
    > to dodatkowa opłata za to że jesteś w tej liczniejszej grupie to jest
    > ewidentna zwyżka.

    Jaka dodatkowa opłata?
    Mówimy o różnicach w cenach planu 2GB dla smartfona
    i takiego samego planu 2GB dla innych telefonów...
    Ten drugi jest tańszy i mniej popularny.