    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Date: Mon, 21 Mar 2011 17:51:36 +0000

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 18:34:08 +0100, J.F. napisał(a):

    > To jeszcze mniej rozumiem. Nie chca zebym przekroczyl 2GB i zaplacil
    > za kolejne ?
    > To z czystej zlosliwosci wykorzystalbym sumiennie cala przyslugujaca
    > mi ilosc, chocbym mial cala noc YT ogladac :-P
    >
    > I jeszcze bym napisal jakis program udajacy IE :-)

    Ale po co? Oni nie mają możliwości sprawdzić, jak weźmiesz telefon z
    Windows Mobile czy Androidem to nie będzie problemu, zużyjesz, uczciwie
    zapłacisz za to co zużyłeś i tyle.

    Natomiast jeżeli masz jedynie słusznego i najlepszego w całej galaktyce
    gejfona, to problem jest inny. Tam musisz mieć plan, bo da się skasować.
    Pierwsze gejfony nie miały w ogóle możliwości udostepnienia netu w żaden
    sposób. Możliwość tetheringu po kabelku pojawiła sie dwa lata temu wraz z
    premierą 3GS. Kupując na całym świecie w Apple Store miałeś funkcję z
    pudełka. Kupując od AT&T i niektórych innych operatorów, stosowny kawałek
    softu dostawałeś po zapłaceniu abonamentu. Stąd też pojawił się abonament
    za tethering (skoro się da strzyc barany, to czemu nie??)

    Ostatnio doszła jeszcze jedna rzecz - ponieważ jakoś ponad pół roku temu
    pojawił się w Cydii stosowny kawałek softu umożliwiający to samo co
    rewolucyjny iOS 4.3 czyli tethering bez kabelka, nowy iOS ma jeszcze jedną
    jakże rewolucyjną funkcję - jak przystało na produkt Związku
    Socjalistycznych Republik Amerykańskich posłusznie kabluje na swojego
    właściciela do operatora, czy ten przypadkiem nie robi niczego zdrożnego.

    Ludzi to wkurza, natomiast niektórzy się obruszają, jak ich to może
    wkurzać. Ajfon jest święty, jedyny w galaktyce i jak to robi, to znaczy, że
    to jest święte i dobre.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-