  • Data: 2011-03-21 18:25:28
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:m9fco69s2ec3056bv1c3aj3h16k8skvp8f@4ax.com...

    > Bez zdefiniowania co maja ma mysli ?

    Definują... Załączyłem opis tej opcji w poscie obok.

    > A jak bede mial hobby ogladac sobie youtuba do poduszki, grac w jakas
    > sieciowa gierke czy sluchac radia przez telefon i wykorzystam wszystko
    > co oplacilem, to mi przysla ze mnie nie lubia czy odpisza ze mam
    > smartfona ? :-P

    Nie mając smarfona raczej sobie youtube nie pooglądasz... no chyba
    że o czymś nie wiem? :-) Tak czy inaczej tu nie chodzi o konkretnego
    jednego klienta tylko o miliony klientów i ich statystyczne użytkowanie
    sieci. Statystycznie, klient który ma szczątkowy internet EDGE na jakimś
    Razr Motorolki i sobie raz na tydzień sprawdzi e-mail bo właściwie
    nic więcej na takim telefoniku zrobić nie może to skasują go tylko $10.
    Jak ktoś ma smartfone (iPhone czy Android, bez różnicy) to najtańszy
    internet już kosztuje Cię $15 za 200MB miesięcznie. $25 za 2GB.
    Bo faktycznie możesz więcej zrobić i więcej tego internetu pociągnąć.
    Takie różne stawki na internet w zależności od urządzenia jakie
    używasz były w AT&T od bardzo dawna i nie dotyczą wyłącznie iPhone.
    Nie dziwi więc fakt, że tethering, dzięki któremu możesz jeszcze więcej
    kosztuje więcej.

    > No i czym sie rozni pakiet do odczytania emaila przez pop3 przez
    > telefon od takiegoz przez Outlooka ? Na dobra sprawe to juz
    > analizowanie na jaki port wysylam pakiety brzmi jak podsluch tresci
    > :-)

    Moga lecieć w pakietach numery IP lub MAC adresata i już po tym
    wiadomo że pakiet nie wyszedł z telefonu tylko jakiegoś urządzenia
    które jest przez bluetooth, usb czy wifi do tego telefonu podłączony.

    > Albo patrza w tresc i szukaja User-Agent, albo Waldek ma racje
    > i ten najlepszy telefon szpieguje dla AT&T :-)

    Waldek nie ma racji - Waldek jest ślepym i ideologicznym wrogiem
    iPhone. Emocje zalewają mu rozum. No chyba że szpiegowaniem
    nazywa on przestrzeganie umów... Nie zdziwiłbym się gdyby takie
    dodatkowe mechanizmy były w iPhone, który przecież przy
    współpracy między AT&T a Apple został opracowany.

    > Umowa z operatorem komorkowym. TPSA sprawa nie dotyczy.
    >
    > Stanowisko prawa polskiego jest niesprecyzowane - w niektorych
    > przypadkach kodeks karny zawiera pasujacy paragraf.

    OK.

    > Centralka wewnetrzna rozpoznaje i kieruje na bramke lub bramki.
    >
    > Wszstko oczywiscie z g* oszczednosci :-)
    > Bo na stacjonarne taniej z linii stacjonarnej zadzwonic, a na komorki
    > z komorek .. chociaz - czy to sie obecnie nie zmienilo ?

    A wszystko przez to, że macie prepaidy... :-)
    Bo w moim abonamencie masz te 1400 minut i nie ma to znaczenia
    czy dzwonisz do komórki, do miasta lokalnie czy w innym stanie...
    Czy jesteś na wakacjach na Hawajach i dzwonisz do domu do Illinois
    czy też lokalnie po pizzę czy taksówkę na wyspie. Minuta jest minuta
    i już - jedyny wyjątek to rozmowy z komórki AT&T do komórki AT&T
    bo te wewnątrzsieciowe są zawsze za darmo. U Was się płaci za
    połączenia Orange-Orange? Albo z Plus do Plusa?