  • Data: 2011-03-20 21:23:06
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol pisze:
    > "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message

    > A więc powtórzmy: który telefon z małym ekranikiem, bez touchscreena ma
    > szybkie 3G i możliwość dzielenia się nim przez wifi z innymi urządzeniami?

    > Nawet przy 3G?
    oto moje przykładowe transfery
    LAptop-pc - (wifi g)1000 kilobajtów na sekunde
    i780-pc wfi g- 400kilobajtów na sekunde
    g3 hspda "3.6" jak jest dobrze to wg speedtest - od 0.5 do 1mbit czyli
    ok 120 kilobajtów na sekunde, przy 3/5 kresek zasiegu. goszy zasieg
    drastycznie pogarsza wydajność takiego przesyłu. nie mam żadnych
    sztucznych ograniczeń.
    ToMasz

    ps, z drugiej strony, to G przecież nie przeszkadza. Wiem ze część wątku
    przerodziła sie w przepychanki, ale zauważ ze gdybyś kupił
    telefon+bramke gsm->wifi ominie Cie wiele kłopotów. Rozumiem ze ten
    inernet na gsm już masz i koniec, a czasem na tym numerze trzeba pogadac?
    ToMasz