  • 1. Data: 2011-03-10 11:40:28
    Temat: Telefon Bluetooth
    Od: Jasko Bartnik <j...@o...pl>

    Witam.

    Szukam i znaleźć nie mogę... chyba słów kluczowych mi brakuje do
    Googli. Poszukuję "telefonu" na bluetooth... tzn. słuchawki bluetooth
    w kształcie telefonu. Nie każdemu chce się wyjmować z kieszeni, czy
    plecaka smartfona albo tabletofon i gadać przez takie wielkie
    urządzenie... a mi nie przypadł też szczególnie do gustu system z
    wtykanym w ucho ustrojstwem z guzikiem. Widział ktoś kiedyś słuchawkę
    bluetooth w kształcie telefonu? A może pozostaje mi kupienie takie
    tradycyjnej i wetknięcie w moją nokię 3100, po podpięciu kabelkami?

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Bartnik

  • 2. Data: 2011-03-10 12:03:34
    Temat: Re: Telefon Bluetooth
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://www.thinkgeek.com/gadgets/cellphone/8928/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2011-03-10 13:27:25
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <j...@o...pl> napisał

    > Nie każdemu chce się wyjmować z kieszeni, czy
    > plecaka smartfona albo tabletofon i gadać przez takie wielkie
    > urządzenie
    > Widział ktoś kiedyś słuchawkę
    > bluetooth w kształcie telefonu?

    Czy jest jakieś logiczne wytłumaczenie kwestii niechęci do trzymania telefonu
    przy uchu oraz chęci trzymania bluetootha w kształcie telefonu, skoro obie
    rzeczy wygladają i ważą podobnie? Poza tym, czy mamy rozumieć, że telefonu nie
    chce Ci się wyciągać z plecaka, ale bluetooth w jego kształcie już Ci nie będzie
    przeszkadzał w wyciąganiu?

  • 4. Data: 2011-03-10 13:30:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 14:27:25 +0100, Tomek napisał(a):

> [...]
    > chce Ci się wyciągać z plecaka, ale bluetooth w jego kształcie już Ci nie będzie

    A jak ma ajfona i się najzwyczajniej w świecie wstydzi go wyjmować? ;-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

  • 5. Data: 2011-03-10 13:32:40
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    > A jak ma ajfona i się najzwyczajniej w świecie wstydzi go wyjmować? ;-)

    Waldek litości, nie ściągaj do tego wątka Pszemola.

  • 6. Data: 2011-03-10 16:57:53
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    I błsynęły jaskrawym błękitem elektrony kreśląc zawiłe słowa
    pod którymi ognistą czerwienią zapłonął podpis: Jasko Bartnik
    > Witam.
    >
    > Szukam i znaleźć nie mogę... chyba słów kluczowych mi brakuje do
    > Googli. Poszukuję "telefonu" na bluetooth... tzn. słuchawki bluetooth

    t-black-6-hour-talk-160-hour-standby-24475

    Sławek (MSPANC :)
    --
    ________ Klimat jest tym, czego oczekujesz.Pogoda jest tym, co dostajesz.
    _/ __/ __/ Robert Anson Heinlein

  • 7. Data: 2011-03-10 23:21:42
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Waldek Godel
    z dnia: 2011-03-10 13:03:

    > http://www.thinkgeek.com/gadgets/cellphone/8928/
    mocne <lol>

    Paweł

  • 8. Data: 2011-03-28 09:45:29
    Od: Jasko Bartnik <j...@o...pl>

    On 10 Mar, 15:27, "Tomek" <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    > chce Ci się wyciągać z plecaka, ale bluetooth w jego kształcie już Ci nie będzie

    Jest spora różnica między Nokia 3100 (która robiłaby za słuchawkę
    bluetooth) a Galaxy Tab. Nie wyobrażam sobie wyjmowania tego drugiego
    w zatłoczonym tramwaju.

  • 9. Data: 2011-03-28 09:49:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 02:45:29 -0700 (PDT), Jasko Bartnik napisał(a):

    > Jest spora różnica między Nokia 3100 (która robiłaby za słuchawkę
    > bluetooth) a Galaxy Tab. Nie wyobrażam sobie wyjmowania tego drugiego
    > w zatłoczonym tramwaju.

    A ja właśnie sobie wyobrażam, najlepiej jeszcze z odpowiednią aplikacją na
    cały ekran w pionie.
    Miny ludzi - bezcenne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan