  • 1. Data: 2015-06-02 02:00:04
    Temat: Telefon...
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    Dzwonił znajomy:
    - Słuchaj, od paru dni nie mogę pomykać po mieście! Masakra jakaś. Jadą 50 i nichuja.
    Pasy zajęte, nikt się nie ściga a ja mam kurwa suszi w bagażniku i muszę dowieźć do
    klienta ZIMNE! Ani wyprzedzić/ominąć. CO SIĘ KURWA DZIEJE? Czy ja mam jakieś zwidy
    czy zwolnili po wprowadzeniu nowych przepisów?
    - Zwolnili. Ja mam taką opcję. Poza miastem DOGANIAM kogoś kto mi UCIEKA i UCIEKAM
    jak mnie gonią. Tak jeżdżę. Kto pierwszy do znaku "Miasta", ten wygrał. Ostatnio jak
    uciekam, to gonią mnie do 90' a później ich odstawiam, znaczy czekam kiedy mnie
    dogonią...i w sumie zwalniam. Zauwazyłem DZIWNIE że spadło mi zużycie paliwa o
    1L/100km niby 5zł ale wkurwia. Robię miesięcznie 1,5tysi i zostaje mi w portfelu
    tyle, że mogę sobie strzelić wypad na wycieczkę nad morze.
    - Nojak? Ale to SPOWOLNIENIE mi suszi rozmraża!
    - Zainwestuj w lodówe. Kasa mała ale dowieziesz ZIMNE :]
    - No fakt bo nawet nie da się przekroczyć (gdzie?) a miśki suszą. Jakby policzyć
    ostatnie "namaszczenia" to uniknąłem w tygodniu z 5 suszarek.
    - Mają jakiś plan. Wydoić 1,7 mln "klientów" ale widać inni Ci przeszkadzają :)
    - No nie wiem...niby masz rację ale ja kurwa lubię popierdalać!
    - To popierdalaj na autostradzie. To co zaoszczędzisz na mieście, przepalisz na
    autobanie :)
    - Noale to nie ta adrenalina...
    - Noco? Masz 100koni i boisz się 200konnych maszyn? Gdzie Twoje umiejętności? :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 2. Data: 2015-06-02 11:10:29
    Temat: Re: Telefon...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >wyprzedzić/ominąć. CO SIĘ KURWA DZIEJE? Czy ja mam jakieś zwidy czy
    >zwolnili po wprowadzeniu nowych przepisów?

    Ja to zaobserwowalem we wrocku w niedziele. Dziwnie pozno.

    Z dzisiejszego radia:
    a) policjanci dostali norme mandatow do wykonania.
    http://wyborcza.pl/1,75478,18028478,Drogowka_ma_do_w
    yrobienia_norme_mandatow___To_kpina.html
    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,18028478,Dr
    ogowka_ma_do_wyrobienia_norme_mandatow___To_kpina.ht
    ml

    na Dolnym Slasku 56 tys rocznie ... tak prawde powiedzawszy, na 3 mln
    mieszkancow to nie jest wiele.
    Chyba, ze sie rzad boi, ze w nowych przepisach bedzie za malo wplywow
    :-)

    Ktos pamieta zeszloroczne wytyczne/wyniki ? Podejrzewam, ze byla
    podobna ilosc.

    b) rzad chce opuscic tolerancje dla FR. Nie bedzie +10, bedzie mandat
    juz za +1.
    Ciekawe ... polityczny samoboj, czy spoleczenstwo nie lubi PO za
    tolerowanie piratow :-)

    c) ktos sie chwalil, ze po wprowadzeniu nowych przepisow ilosc
    wypadkow spadla ...
    hm, IMO, troche za wczesnie na wyniki, tzn wyniki z maja, a
    doswiadczenia lat poprzednich sugeruja, ze dane miesieczne sa
    zanizone - w raporcie rocznym wypadkow przybywa.

    >- Zwolnili. Ja mam taką opcję. Poza miastem DOGANIAM kogoś kto mi
    >UCIEKA i UCIEKAM jak mnie gonią. Tak jeżdżę. Kto pierwszy do znaku
    >"Miasta", ten wygrał.

    Ale bezpiezpieczniej byc drugim :-)

> [...]
    >znaczy czekam kiedy mnie dogonią...i w sumie zwalniam.
    >Zauwazyłem DZIWNIE że spadło mi zużycie paliwa o 1L/100km niby 5zł

    Jesli za znakiem gaz do dechy, a przed znakiem hamulec, to istotnie
    dziwne ...

    > Robię miesięcznie 1,5tysi i zostaje mi w portfelu tyle, że mogę
    > sobie strzelić wypad na wycieczkę nad morze.

    Niebogaty ten wyjazd :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-06-02 11:43:44
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 2 Jun 2015 11:10:29 +0200
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > b) rzad chce opuscic tolerancje dla FR. Nie bedzie +10, bedzie mandat
    > juz za +1.

    na to nie bardzo ma możliwości, minimalny błąd pomiaru dla użytkowanych radarów to +-
    1km/h do 100km/h, a powyżej 1%, a w niekórych bład pomiaru dochodzi do +-3km/h i 3%

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 4. Data: 2015-06-02 12:11:09
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Dzwonił znajomy:
    > - Słuchaj, od paru dni nie mogę pomykać po mieście! Masakra jakaś. Jadą 50 i
    nichuja. Pasy zajęte, nikt się nie ściga

    Dialog naturalny, jak reklama w radiu;-)
    Ja tam jakiegos spowolnienia z okazji nowych przepisow nie zauwazylem,
    natomiast masz racje - cipuny snujace sie lewym pasem to plaga.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2015-06-02 12:22:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości grup
    @tlen.pl...
    >na to nie bardzo ma możliwości, minimalny błąd pomiaru dla
    >użytkowanych radarów to +- 1km/h do 100km/h, a powyżej 1%, a w
    >niekórych bład pomiaru dochodzi do +-3km/h i 3%

    Wyda sie odpowiednie rozporzadzenie, i nie bedzie juz zawyzal :-P

    J.

  • 6. Data: 2015-06-02 12:51:02
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 2 Jun 2015 12:22:37 +0200
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wyda sie odpowiednie rozporzadzenie, i nie bedzie juz zawyzal :-P

    Rozporządzeniem tego nie załatwią, musieliby zacząć produkować własne fotoradary :)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 7. Data: 2015-06-02 18:51:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-06-02 o 12:51, szerszen pisze:

    > Rozporządzeniem tego nie załatwią, musieliby zacząć produkować własne fotoradary :)

    Zrobią jak z Iskrami. Kupią szajs którego nikt inny nie używa
    i stwierdzą że jest świetny, ma homologację a policjantów
    z tym gównem będzie rozstawiał po drodze idiota komendant
    który nawet instrukcji obsługi do tego nie przeczytał bo
    i po co ?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2015-06-03 01:50:50
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-06-02 o 11:10, J.F. pisze:
> [...]

    > juz za +1.
    > Ciekawe ... polityczny samoboj, czy spoleczenstwo nie lubi PO za

    http://moto.onet.pl/aktualnosci/fotoradary-nie-beda-
    blyskac-czesciej-ale-posypia-sie-mandaty/5t9dxr

> [...]
    > hm, IMO, troche za wczesnie na wyniki, tzn wyniki z maja, a
    > doswiadczenia lat poprzednich sugeruja, ze dane miesieczne sa zanizone -

    Spadła.

    > Ale bezpiezpieczniej byc drugim :-)

    To zalezy czy masz JAJA i 59 na liczniku :)

    > Jesli za znakiem gaz do dechy, a przed znakiem hamulec, to istotnie
    > dziwne ...

    Nie dziwne. W terenie zabudowanym nie dopalasz...a tego terenu jest
    50/50 średnio.

    > Niebogaty ten wyjazd :-)

    Darowanemu koniu... :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 9. Data: 2015-06-03 01:56:20
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-06-02 o 12:11, Pawel O'Pajak pisze:
    > Powitanko,

    > Dialog naturalny, jak reklama w radiu;-)

    ..ale wyobraź sobie że prawdziwy :)

    > Ja tam jakiegos spowolnienia z okazji nowych przepisow nie zauwazylem,
    > natomiast masz racje - cipuny snujace sie lewym pasem to plaga.

    Nie narzekam. W miescie i tak mam srednią 20km/h a przejazd przez miasto
    to ok 1,2h (po przekątnej) Poznań. Przynajmniej zaczyna być...ciekawiej
    bo coraz mniej się wpierdalają "na chama". Spowolnienie zauważalne jest
    dla tych, którzy dotychczas ostro kozaczyli. Autobusy, taryfy, tramwaje
    itp jeździ cały czas tak samo :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 10. Data: 2015-06-03 04:08:09
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-06-02 o 12:11, Pawel O'Pajak pisze:

    > Ja tam jakiegos spowolnienia z okazji nowych przepisow nie zauwazylem,

    Ja zauważam na "terenie zabudowanym", tzn. dwupasmówka ograniczona
    tablicami (+ ew. 70 km/h). Do tej pory nikt się nie przejmował
    oznakowaniem (i IMO słusznie), ale teraz wszyscy max +40 jadą, bo
    oczywiście czujne oko władzy czuwa...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański