  • 11. Data: 2010-10-05 18:50:24
    Temat: Re: Teensy
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-10-05 17:59 MoRan Gandziajewicz napisał(a):

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> namandził:

    > Wpisałem w googlarkę hasło "RoMan". Oto co wypluła:
    >
    > http://tinyurl
    [...]

    Ale tak poza tym wszystko masz w porządku pod czapką? RoMan właściwie
    napisał, sam w 10 sekund znalazłem stronę Teensy w sieci.

    A wracając do tematu wątku - podobną płyteczkę (USB, mały procek, piny
    I/O) można kupić w sklepie TI za 4,30 USD. Debugowanie po USB, malutki
    starter kit, dołączone 2 procki MSP430 w DIP14. Zakres zastosowań
    oczywiście może być inny - to zależy co kto potrzebuje.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 12. Data: 2010-10-05 20:07:44
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-05 21:05, MoRan Gandziajewicz
    pisze:

    > Zapytam w krótkich, żołnierskim słowach: No to
    > na chuj nam ta grupa dyskusyjna? Przecież jest
    > Google!
    > I na chuj nam RoMan? Przecież wystarczy bot,
    > który na wszystkie pytania będzie odpowiadał
    > tak samo: "Znajdź sobie googlami."

    Zapytaj jeszcze: Na chuj tu zaglądam? Przecież
    i tak nie ogarniam tego o czym tu piszą.

    --
    AW

  • 13. Data: 2010-10-05 20:51:40
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-05 22:37, MoRan Gandziajewicz
    pisze:

    > Nigdy nie jest za późno na naukę. Idź do
    > wieczorowego gimnazjum, potem może jakaś
    > zaoczna zawodówka o profilu elektronicznym i
    > może, za kilka lat, zaczniesz co nieco
    > ogarniać. Powodzenia!

    OK, spróbuję. Może będę miał więcej szczęścia
    niż ty :->

    --
    AW

  • 14. Data: 2010-10-05 21:25:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AW,

    Tuesday, October 5, 2010, 10:07:44 PM, you wrote:

    [...]

    > Zapytaj jeszcze: Na chuj tu zaglądam? Przecież
    > i tak nie ogarniam tego o czym tu piszą.

    Z całym szacunkiem - po co karmisz coś, co jest filtrowane już na
    poziomie serwerów news?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2010-10-06 07:05:50
    Temat: Dane Re: Teensy
    Od: "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>

    Przy okazji zapytam, czy ktos wie czy autor publikuje gdzies hardware na
    stronie? Moze kiedys publikował?

    --
    Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

  • 16. Data: 2010-10-06 07:49:45
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-05 20:46, Adam Dybkowski pisze:

    > Wg tej strony:
    > http://www.pjrc.com/teensy/
    > Teensy kosztuje 18 USD. Niezły narzut na drodze do polskiego Allegro. :)

    18$ + VAT + transport to jakies 65zl

  • 17. Data: 2010-10-06 19:41:20
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No tak, tylko ze oryginal ma iles tam dziurek I/O do dowolnego
    > wykorzystania, a ten klon z allegro tylko dwie diodki.
    > Czy to sluzy tylko do lamania PS2 ?

    nie PS2 tylko PS3

  • 18. Data: 2010-10-06 19:53:03
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-06 21:41, blur pisze:
    > grup dyskusyjnych:i8f9lj$gk3$...@n...onet.pl...

    > nie PS2 tylko PS3

    Ten projekt powstal duzo wczesniej niz ktos pomyslal o lamaniu PS3 za
    pomoca atmela

  • 19. Data: 2010-10-06 20:42:47
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-10-06 09:49 konieczko napisał(a):

    > 18$ + VAT + transport to jakies 65zl

    Yup. A na Allegro po 89 zł. Wystawione od razu 50 sztuk więc o drobnego
    ciułacza nie chodzi (przy takim zakupie na pewno dostał cenę niższą od
    detalicznej $18). A dodatkowo podejrzenia wzbudza fragment opisu aukcji
    "Licytujesz plytke kompatybilna programowo z Teensy 1.0" - to sugeruje
    inne źródło niż oryginalne płytki Teensy (z pjrc.com).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 20. Data: 2010-10-06 22:29:49
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 06.10.2010 22:42, Adam Dybkowski pisze:
> [...]
    > "Licytujesz plytke kompatybilna programowo z Teensy 1.0" - to sugeruje
    > inne źródło niż oryginalne płytki Teensy (z pjrc.com).

    Ale na pierwszy rzut oka widać, ze te płytki to atmega, wtyczka, 2 ledy
    i reset - bez wyprowadzeń. Pewnie z "teensy" to tylko bootloader jest
    zgodny. A części to jakieś 20..25zł w detalu + płytka (~3zł przy 50 szt)
    - czysty zysk.

    Michoo