  • Data: 2014-02-10 21:21:51
    Temat: Re: Technilogia Stealth i iskra
    Od: megrimsES <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-10 20:49, k...@g...com pisze:
    > Przed chwilą w programie Galileo próbowali oszukiwać radary. Jedynie maskowanie w
    technologii Stealth dało radę o wiele lepszemu radarowi niż Iskra. Technologia jest w
    zasięgu Kowalskiego. To karoseria oklejona czarną gąbką. Ważne żeby gąbka była
    barwiona pigmentem na bazie węgla. Samochód był oklejony z przodu i z boków mniej niż
    do polowy. Radar wyświetlił komunikat że za mała powierzchnia pomiaru.

    a to jest moja technologia stealth, ale działa tylko na fotoradary
    http://imagizer.imageshack.us/v2/1280x1024q90/571/mw
    06.jpg